• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Advertising as a means of impact on consumer behaviour

Автор
Shalak, R. V.
Slobodianiuk, А. А.
Шалак, Р. В.
Слободянюк, А. А.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Анотації
In today`s world, advertising is undoubtedly one of the main drivers of trade. Thanks to advertising, we can learn about new products and services and draw our own conclusions based on the information provided. Whether we realize it or not, advertising has a direct impact on consumer choice. Consumers are generally reluctant to admit that their purchasing behavior is the result of some psychological influence advertising, even targeted programming. It seems to them that the need for the product they are buying existed long before they learned about it advertising. Therefore, this topic is extremely important today.
 
У сучасному світі реклама, безсумнівно, є одним з головних рушіїв торгівлі. Завдяки рекламі ми можемо дізнаватися про нові товари та послуги і робити власні висновки на основі наданої інформації. Незалежно від того, усвідомлюємо ми це чи ні, реклама має безпосередній вплив на споживчий вибір. Споживачі, як правило, неохоче визнають, що їхня купівельна поведінка є результатом певного психологічного впливу реклами, навіть цілеспрямованого програмування. Їм здається, що потреба в товарі, який вони купують, існувала задовго до того, як вони дізналися про нього з реклами. Тому ця тема є надзвичайно важливою сьогодні.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41412
Відкрити
148542.pdf (252.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ