Відображеня елементи 161-180 із 225

    • Поняття духовності в педагогічній спадщині О.Ф. Музиченка 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
      Досліджено питання духовності в педагогічній спадщині О.Ф. Музиченка. Проаналізовано ”теорію інтересу” вченого як методологічну основу ідентифікації духовності, визначено педагогічні чинники її розвитку
    • Проблеми ґенези поняття духовності в педагогічній думці України 20-х років ХХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми трансформації поняття духовності у період встановлення радянської влади. Особливістю цього періоду є процес заміни трансцендентних, особистісних, національних чинників генези духовності ...
    • Сутність та зміст поняття “духовність” у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2004)
      В статті досліджено погляди К. Ушинського на проблему духовності особистості. Увага акцентується на питанні сутності та змісту поняття “духовність” та педагогічних чинниках розвитку духовності особистості.
    • Теоретичні аспекти адаптації студентів І-го курсу до навчання у ВНЗ 

      Буяльська, Т. Б.; Прищак, М. Д.; Буяльская, Т. Б.; Прыщак, Н. Д.; Buyalska, T. B.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)
      В статті розглядаються проблеми пов’язані з процесами адаптації студентів перших курсів до умов навчання у ВНЗ. Аналізуються базові фактори процесів адаптації. Акцентується увага на теоретичних аспектах проблеми. Визначається, ...
    • Практична філософія: екологічний вимір 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2013)
      В статті зроблена спроба аналізу питання дослідження сучасною практичною філософією проблем екології. Зокрема аналізуються погляди відомих представників західної практичної філософії Г. Йонаса, Д. Бьолера, К.-О. Апеля В. ...
    • Етика відповідальності: дискурс еколого-комунікативних засад 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2011)
      В статті зроблена спроба дослідження дискурсу еколого-комунікативних засад етики відповідальності. Акцентується увага на аналізі проблеми відповідальності людства за вирішення екологічних проблем в сучасній комунікативній ...
    • Становлення особистісного підходу в менеджменті 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прищак, Ю. М.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Прыщак, Ю. Н.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y.; Pryschak, Y. M. (ВНТУ, 2014)
      В статті зроблена спроба аналізу історії та перспектив розвитку особистісного підходу в менеджменті. Методологічним принципом дослідження історії становлення особистісного підходу є його порівняння з технократичним підходом. ...
    • Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)
      Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ...
    • Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2012)
      В статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, ...
    • Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Національний університет "Острозька академія", 2003)
      Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних ...
    • Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2009)
      Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських ...
    • Поняття “духовність” у педагогічній думці України (друга половина ХІХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2006)
      У статті досліджується історико-педагогічний дискурс з проблем сутності і змісту поняття "духовність" у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на розгляді генези поняття "духовність" у ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються ...
    • Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності.
    • Філософські та педагогічні аспекти духовності у творчій спадщині Софії Русової 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації ; Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2001)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині C. Русової. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності та розгляді трансцендентних та технологічних основ генези духовності.
    • Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Основи психології та педагогіки” для студентів усіх спеціальностей та всіх форм навчання 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Первушина, Т. В.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Первушина, Т. В.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Pervushina, T. V. (ВНТУ, 2006)
      Методичні вказівки передбачається використовувати в першу чергу на заняттях з дисципліни “Основи психології та педагогіки”. Крім того, даний матеріал може бути застосований студентами для самопізнання та пізнання інших ...
    • Психологія Частина І 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2013)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ...
    • Психологія. Частина ІІ 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2012)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни "Психологія". Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ...
    • Психологія. Частина І 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2012)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної та соціальної психології, методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, ...
    • Основи психології та педагогіки. Психологія 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Первушина, Т. В.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Первушина, Т. В.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Pervushina, T. V. (ВНТУ, 2011)
      Лабораторний практикум містить методики дослідження з психології, теоретичні та інструктивні матеріали до проведення лабораторного практикуму, теми домашніх завдань, додаткові методики для дослідження, список рекомендованої ...