Відображеня елементи 181-200 із 225

    • Основи психології та педагогіки 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Годлевська, В. Ю.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Годлевская, В. Ю.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D.; Godlevska, V. Y. (ВНТУ, 2010)
      Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить матеріали до проведення практичних занять, ...
    • Психологія. Частина ІІ 

      Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Мацко, Л. А.; Pryschak, M. D.; Matsko, L. A. (ВНТУ, 2013)
      Посібник розроблений відповідно до програми дисципліни “Психологія”. Посібник містить теоретичні матеріали із сучасної загальної психології, психології особистості та соціальної психології. Може бути використаний студентами, ...
    • Основи психології та педагогіки 

      Мацко, Л. А.; Прищак, М. Д.; Мацко, Л. А.; Прыщак, Н. Д.; Matsko, L. A.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2009)
      Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Основи психології та педагогіки”. В ньому розкрито загальні засади курсу психології та педагогіки. Посібник містить короткий термінологічний словник, теми та ...
    • Генеза поняття духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на аналізі поглядів С.Гогоцького, С.Миропольського, М.Пирогова, П.Редкіна, К.Ушинського, ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Памфіла Даниловича Юркевича 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2008)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині П. Юркевича. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї П. Юркевича розглядаються через ...
    • Сутність і зміст поняття духовності в філософсько-педагогічній системі C. С. Гогоцького 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2009)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині С. С. Гогоцького. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї С. Гогоцького розглядаються ...
    • Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)
      Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності ...
    • Трансформація освіти України: пошук парадигми 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)
      Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм.
    • Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ...
    • Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2003)
      В статті зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ філософсько-педагогічної концепції духовності, розробки нової педагогічної парадигми – духовної парадигми освіти. Розглянуто онтологічні і екзистенцій ...
    • Психологія управління в організації 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2013-02)
      У посібнику розкриваються питання психології управління в організації. Увага акцентується на висвітленні проблем психології управління працею, людьми та організацією в цілому. Розглянуто питання менеджменту професійного ...
    • Кодекси етики ділових відносин 

      Лесько, О. Й.; Прищак, М. Д.; Кушнір, В. В.; Лесько, А. И.; Прыщак, Н. Д.; Кушнир, В. В.; Lesko, O. Y.; Pryschak, M. D.; Kyshnir, V. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті проаналізована роль Кодексів етики ділових відносин (корпоративних кодексів) у становленні етичних засад бізнесу та менеджменту зарубіжних країн з метою вивчення досвіду інституалізації ділової етики в фірмах та ...
    • Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації 

      Прищак, М. Д.; Павлик, Т. М.; Прыщак, Н. Д.; Павлик, Т. М.; Pryschak, M. D.; Pavlyk, Т. М. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу смислу як онтологічної основи педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні сутності та змісту поняття смислу, його ролі в розвитку різних видів педагогічної комунікації.
    • Сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині М. І. Пирогова 

      Прищак, М. Д.; Тихонова, Д. В.; Прыщак, Н. Д.; Тихонова, Д. В.; Pryschak, M. D.; Tyhonova, D. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу сутності та змісту поняття духовності в педагогічній спадщині М.І. Пирогова. Акцентується увага на дослідженні ролі духовності в розвитку особистості, визначенні трансцендентних та технологічних ...
    • Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2010-07)
      В статті зроблена спроба аналізу теоретико-методологічних основ педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні питання розвитку філософії комунікації та її впливу на розвиток комунікації в освіті, розгляді ...
    • Етика ділових відносин 

      Лесько, О. Й.; Прищак, М. Д.; Залюбівська, О. Б.; Рузакова, Г. Г.; Лесько, А. И.; Прыщак, Н. Д.; Залюбивская, О. Б.; Lesko, O. Y.; Pryschak, M. D.; Zalyubivska, O. B. (ВНТУ, 2011)
      У посібнику розкриваються етичні проблеми ділових відносин у сфері бізнесу та управління, висвітлені основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання, що регламентують порядок ділових зустрічей, ...
    • Етика ділових стосунків 

      Лесько, О. Й.; Прищак, М. Д.; Рузакова, Г. Г.; Залюбівська, О. Б.; Лесько, А. И.; Прыщак, Н. Д.; Залюбивская, О. Б.; Lesko, O. Y.; Pryschak, M. D.; Zalyubivska, O. B. (ВНТУ, 2009)
      У посібнику розкриваються етичні проблеми ділових стосунків у сфері бізнесу та управління, висвітлені основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання що регламентують порядок ділових ...
    • Ділове спілкування 

      Прищак, М. Д.; Залюбівська, О. Б.; Слободянюк, О. М.; Прыщак, Н. Д.; Залюбивская, О. Б.; Слободянюк, А. М.; Pryschak, M. D.; Zalyubivska, O. B.; Slobodyanyuk, A. M. (ВНТУ, 2015)
      У запропонованому посібнику розглядаються етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування. Увага акцентується на питаннях риторики та гендерних вимірів ділової комунікації. Посібник може бути використаний при ...
    • Культурно-історична еволюція українського оркестру народних інструментів 

      Сідлецька, Т. І. (ВНТУ, 2009)
      В монографії досліджується становлення і розвиток українського оркестру народних інструментів як явища музичної культури України. У роботі розкрито культурно-історичні передумови виникнення оркестру, визначено головні чинники, ...
    • Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина XIX – 20-ті роки XX століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)
      В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди ...