• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Управління якістю на підприємстві в сучасних умовах господарювання

Author
Ярмола, О. С.
Ратушняк, О. Г.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024) [102]
Abstract
Управління якістю на підприємстві в сучасних умовах господарювання є важливою складовою успішної діяльності організації. В роботі досліджено актуальні аспекти управління якістю в контексті сучасних економічних та технологічних трансформацій. Розглянуто важливість управління якістю в бізнесі та ключові аспекти цього процесу, включаючи сертифікацію та стандартизацію, навчання персоналу, управління ризиками та вплив технологічних інновацій. Інтеграція цих аспектів у систему управління якістю допомагає досягти високих стандартів якості продукції та послуг, підвищити конкурентоспроможність та задоволеність клієнтів.
 
Quality management in modern business conditions is a crucial component of organizational success. This work explores relevant aspects of quality management in the context of contemporary economic and technological transformations. It highlights the significance of quality management in business and key aspects of this process, including certification and standardization, employee training, risk management, and the impact of technological innovations. The integration of these aspects into a quality management system helps achieve high standards of product and service quality, enhances competitiveness, and ensures customer satisfaction.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42023
View/Open
19223.pdf (441.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ