• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Особливості формування конкурентних переваг підприємства (на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта"

Author
Ярмола, О. С.
Безсмертна, О. В.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2024) [102]
Abstract
Конкурентний статус організації відображає її здатність конкурувати та виконувати стратегічні цілі. Він визначається ресурсами та готовністю підприємства до досягнення цілей під впливом зовнішніх факторів. Таким чином, конкурентоспроможність стала актуальною темою для багатьох компаній, оскільки підвищення її рівня сприяє стійкому розвитку та конкурентним перевагам на ринку. Дослідження цієї теми є важливим для підприємств, оскільки воно дозволяє знайти оптимальні шляхи досягнення конкурентних переваг та підвищення ефективності бізнесу. В статті розглянуто зміст поняття «конкурентоспроможність підприємства», вхідні та вихідні параметри забезпечення конкурентоспроможності підприємства; виділено властивості категорії «конкурентоспроможність підприємства». Також проведено аналіз особливостей формування конкурентних переваг в галузі поштових та логістичних послуг на прикладі ТОВ «Нова пошта».
 
The competitive status of an organization reflects its ability to compete and achieve strategic goals. It is determined by the resources and readiness of the enterprise to achieve its goals under the influence of external factors. Thus, competitiveness has become a relevant topic for many companies, as raising its level contributes to sustainable development and competitive advantages in the market. Research on this topic is important for enterprises as it allows them to find optimal ways to achieve competitive advantages and increase business efficiency. The article examines the meaning of the concept of "enterprise competitiveness", input and output parameters for ensuring the enterprise's competitiveness; properties of the "enterprise competitiveness" category are highlighted. An analysis of the features of the formation of competitive advantages in the field of postal and logistics services was also carried out on the example of Nova Poshta LLC.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42108
View/Open
20283.pdf (233.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ