dc.contributor.author | Герасименко, Н. В. | uk |
dc.contributor.author | Herasymenko, N. | en |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T14:05:00Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T14:05:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Герасименко Н. В. Breaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to students. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42302 | |
dc.description.abstract | The article deals with pedagogical insights aimed at taking apart this linguistic barrier and enhancing the understanding of power engineering concepts among students. | en |
dc.description.abstract | У статті розглядаються педагогічні ідеї, спрямовані на подолання мовного бар’єру та покращення розуміння студентами понять енергетики. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065 | |
dc.subject | педагогічний підхід | uk |
dc.subject | енергетична термінологія | uk |
dc.subject | досвід інклюзивного навчання | uk |
dc.subject | цінні ідеї | uk |
dc.subject | pedagogical approach | en |
dc.subject | power engineering terminology | en |
dc.subject | inclusive learning experience | en |
dc.subject | valuable insights | en |
dc.title | Breaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to students | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.091.24 | |
dc.relation.references | «Engineering Communication: from Principles to Practice.Robert Irish,Peter Peter Weis 119-130,
2020 | en |
dc.relation.references | «Evolution, challenges, and perspectives for research on cognitive aspects of translation». Fabio
Alves Amparo Albir The handbook of translation and cognition 535-554, 2017 | en |
dc.relation.references | ”Technical Communication”- A Practical Approach William S. Pfeiffer, Kaye Adkin-Pearson
Education 2013. | en |