Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГерасименко, Н. В.uk
dc.contributor.authorHerasymenko, N.en
dc.date.accessioned2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.available2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГерасименко Н. В. Breaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to students. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42302
dc.description.abstractThe article deals with pedagogical insights aimed at taking apart this linguistic barrier and enhancing the understanding of power engineering concepts among students.en
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні ідеї, спрямовані на подолання мовного бар’єру та покращення розуміння студентами понять енергетики.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20065
dc.subjectпедагогічний підхідuk
dc.subjectенергетична термінологіяuk
dc.subjectдосвід інклюзивного навчанняuk
dc.subjectцінні ідеїuk
dc.subjectpedagogical approachen
dc.subjectpower engineering terminologyen
dc.subjectinclusive learning experienceen
dc.subjectvaluable insightsen
dc.titleBreaking the language barrier: insights into teaching power engineerin terminology to studentsuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091.24
dc.relation.references«Engineering Communication: from Principles to Practice.Robert Irish,Peter Peter Weis 119-130, 2020en
dc.relation.references«Evolution, challenges, and perspectives for research on cognitive aspects of translation». Fabio Alves Amparo Albir The handbook of translation and cognition 535-554, 2017en
dc.relation.references”Technical Communication”- A Practical Approach William S. Pfeiffer, Kaye Adkin-Pearson Education 2013.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію