Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorAtamanchuk, A. Y.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, А. А.en
dc.contributor.authorАтаманчук, А. Ю.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2024-05-17T12:11:54Z
dc.date.available2024-05-17T12:11:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationAtamanchuk A., Slobodianiuk А. Study of key stages of marketing strategy for a private enterprise. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21472.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42448
dc.description.abstractMarketing strategy is the formation of goals and objectives that the company sets for itself, determination of ways and means of their achievement. This is a tool that allows you to be several steps ahead of your competitors. The marketing strategy is a component of the company`s overall strategy, so their goals should be interconnected. The marketing strategy is based on the main components of the “4P” marketing complex: product, price, place and promotion. In this case we deal with product strategy, price strategy, sales strategy and communication strategy. When developing a marketing plan, you need to choose a strategy for each of these areas.en
dc.description.abstractМаркетингова стратегія − це формування цілей і завдань, які ставить перед собою компанія, визначення способів і засобів їх досягнення. Це інструмент, що дозволяє випередити конкурентів на кілька кроків. Стратегія маркетингу є складовою загальної стратегії компанії, тому їх цілі повинні бути взаємопов`язаними. В основі маркетингової стратегії лежать головні складові комплексу маркетингу «4Р»: продукт, ціна, місце і просування. В даному випадку розглянуто: товарна стратегія, цінова стратегія, стратегія збуту і комунікативна стратегія. Розробляючи маркетинговий план, треба вибрати стратегію для кожного з цих напрямків.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21472
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectenterpriseen
dc.titleStudy of key stages of marketing strategy for a private enterpriseen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138uk
dc.relation.referencesELITWEB. Як скласти маркетингову стратегію. URL : https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu (дата звернення 08.05.2024)uk
dc.relation.referencesKOLORO. Розробка маркетингової стратегії від компанії KOLORO. URL : https://koloro.ua/ua/razrabotka-marketingovojstrategii.html (дата звернення: 08.05.2024)uk
dc.relation.referencesWIKIPEDIA. Маркетингова стратегія. URL : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE% D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F#:~:text=%D0%9C%D0 %B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%81%D1%82% D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%E2%80%94%20%D1%86%D0%B5%20%D0%BF%D1%8 0%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0 %B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE,%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%83%2C%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D0% B5%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F (дата звернення: 08.05.2024)en
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2785-1783 


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію