dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-05-21T07:05:47Z | |
dc.date.available | 2024-05-21T07:05:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Столяренко Ол. В., Столяренко О. В. Актуальність компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів. Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІ / [Ред.: В. Ільницький, М. Галів]. Київ – Дрогобич – Львів – Переяслав –Ужгород – Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2024. С. 165–168. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-554-241-5 | |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42468 | |
dc.description.abstract | Пріоритетним завданням сучасної системи освіти – є підготовка кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця, який не
лише володіє певним рівнем знань, умінь і навичок, але й може
практично застосувати їх для успішного досягнення поставленої
мети. За таких умов якісна професійна освіта має забезпечувати
формування сукупності інтегрованих знань, умінь та якостей особистості – професійну компетентність фахівця. Особливо актуальною є проблема формування професійної компетентності майбутніх фахівців, зокрема учителів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький педагогічний університет ім. І. Франка | uk |
dc.relation.ispartof | Наука і освіта України в умовах російсько-української війни: виклики та завдання в контексті національної безпеки. Том ІІ : 165–168. | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | майбутній фахівець | uk |
dc.title | Актуальність компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 001+37](477)«364»(08) | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7080-0626 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-1899-8089 | |