Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 161-180 із 1408
-
Аналіз растрової графіки та засобів її формування та оброблення
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)У даній роботі розказано про особливості растрової графіки, її переваги та недоліки. Наведено порівняння різних растрових графічних редакторів, від безкоштовних до платних. -
Персоналізовані рекомендації у цифрових бібліотеках
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)розглянуто методи персоналізованих рекомендацій у контексті сучасних цифрових бібліотек, а саме алгоритми фільтрації, колаборативного та контент-базованого підходів, а також їхні застосування в покращенні доступу до цифрового ... -
Розробка засобів реалізації адаптивної 3d гри з використанням ігрового рушія Unity
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)У роботі запропоновано відеогру «HeillGunner» з жанру «FPS Shooter», яка забезпечує ігровий досвід гравця з використанням ігрового рушія Unity. -
Розробка системи управління ресурсами для ведення комерційної діяльності
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)У роботі запропоновано систему управління ресурсами для ведення комерційної діяльності, яка дозволяє автоматизувати ведення обліку продажів та товарів, формувати звіти та організовувати роботу з клієнтами. -
Розробка засобів системи управління стартап проєктами
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)У роботі запропоновано програмний продукт для управління стартап проєктами, спрямований на повне відстеження всіх етапів розвитку проєкту. -
Розробка навчальної гри з історії України як Android-додатку з використанням методів адаптивного навчання
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Запропоновано мобільний додаток «Історія України», спрямований на вивчення та поглиблення знань з історії України. Додаток розроблений на основі методів адаптивного навчання, що дозволяє зробити його більш ефективним і ... -
Особливості розробки мобільного Android-додатку «Restobooking» для моніторингу якості обслуговування в закладах харчування
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуто особливості та ключові рішення, прийняті при розробці мобільного Android додатку «RestoBooking». Запропоновано метод підбору закладу під вимоги користувача. -
Аналіз і розробка програмних застосунків для менеджменту завдань
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Проведено аналіз програмних застосунків, призначених для планування справ і завдань. Розглянуто функціонал розробленої програми "TaskFlow", орієнтованої на менеджмент завдань. -
Особливості розробки ігрового Android-додатку "Space Rog"
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Space Rog – це захоплююча 2D гра для платформи Android, яка заглиблює гравців у космічні битви з ворожими кораблями та прибульцями. Гравець керує космічним кораблем, використовуючи два віртуальні джойстики: один для ... -
Особливості розробки програмного застосунку для психологічної підтримки
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Описано особливості розробки програми "Helpili" для психологічної підтримки. Проведено аналіз основних аналогів. Описано процес створення програми та її функціонал. -
Результати експериментального порівняння хеш-функцій за кількістю колізій
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуті особливості хеш-функцій та хеш-таблиць. Експериментально перевірені на якість дві вибрані хеш-функції. Зроблений висновок щодо того, з яким підходом потрібно оцінювати якість хеш-функцій. -
Розробка модуля штучного інтелекту для гри "Монополія"
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)У даній роботі розглянуто особливості розробки модуля штучного інтелекту для гри "Монополія". Розглянуто як переваги застосування подібних модулів, так і нові виклики, до яких це призводить. -
Аналіз способів використання комп'ютерних ігор у процесі навчання
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуто проблему залежності від комп’ютерних ігор. Визначено різноманітні варіанти використання корисних ігор у процесі навчання. -
Методи та програмні засоби оброблення і синхронізації контенту та відповідного йому зображення
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)Розглянуто особливості створення програмного модулю для обробки полігональних моделей анімаційних зображень на основі платформи анімаційного редактора MAYA. Визначено швидкість змін форми губ для відтворення імітації ... -
Models and Criteria for the Efficiency of Nodes in Distributed Systems
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)the work shows the relevance of distributed systems, where the basic definitions and concepts in this area are presented. Examples explain the structures that can include distributed systems and the nodes that make up such ... -
Usability Testing as an Important Factor in the Development of a Successful Software Product
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)the article considers the importance of usability testing as a development aspect in the development of a digital product. -
Можливості гейміфікації публічного тесту Тюринга
(Наука та практика, 2023)Технологія CAPTCHA використовується для розпізнавання користувачів, які взаємодіють з веб-сайтом, є вони справжніми людьми чи ботами. CAPTCHA зазвичай вимагає від користувача виконати завдання, яке легко вирішити людині, ... -
Аналіз процедур розпаралелення рендерингу графічних сцен
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)у роботі проаналізовано основні підходи до розпаралелення рендерингу графічних сцен. -
Розробка плагінів для 3DS MAX
(НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)у роботі здійснено аналіз основних типів плагінів у 3ds Max і особливостей їх розробки. -
ВИСОКОПРОДУКТИВНЕ НЕЙРОМЕРЕЖЕВЕ ЗАФАРБОВУВАННЯ ТРИВИМІРНИХ ФІГУР НА ОСНОВІ МОДЕЛІ PIX2PIX
(2023)У статті розроблено двоетапну систему з генеративних нейромереж для зафарбовування тривимірних фігур. Проаналізовано переваги й недоліки стандартних підходів до рендерингу тривимірних зображень. Опи- сано особливості ...