Кафедра програмного забезпечення: Недавні надходження
Відображеня елементи 341-360 із 1408
-
Розробка доступної технології створення 3D комп'ютерних моделей на основі фотограмметрії. Частина II
(2022-10-27)У першій частині цієї статті [1] наведено огляд існуючих технологій 3D друку, розглянуто найбільш поширену технологію FDM, показано сферу застосування цієї технології, зроблено висновок про перспективність досліджень у ... -
Використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграх
(ВНТУ, 2022-10-12)Розглянуто особливості використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграх -
Особливості реалізації користувацьких інтерфейсів в комп'ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Розглянуто особливості реалізації користувацьких інтерфейсів. Запропоновано удосконалений метод реалізації користувацьких інтерфейсів для їх використання в комп’ютерних іграх. -
Математичне забезпечення дисципліни "Комп'ютерна графіка"
(ВНТУ, 2022)Проаналізовано математичне забезпечення дисципліни «Комп’ютерна графіка». Визначено основні розділи математики, які необхідні для успішного освоєння теоретичного матеріалу та виконання практичних робіт. -
Гейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу
(Одеський національний технологічний університет, 2022)Результати досліджень містять результати створення концепції використання модулів гейміфікації для навчання за університетськими та спеціальними корпоративними програмами. Розглянуті особливості підходу до гейміфікації ... -
Аналіз можливостей використання технологій віртуальної реальності в освітньому процесі
(Одеський національний технологічний університет, 2022)У статті розглянуто один з найбільш перспективних методів навчання, що забезпечується сучасними цифровими технологіями , а саме віртуальну реальність. Наразі використання VR-технології в освіті зводиться до використання ... -
Етапи розробки персонажів у відеоіграх.
(ОНТУ, 2022-10-05)Проаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу. -
. Тестування ігор: типові помилки відеоігор.
(ОНТУ, 2022-10-05)Розгляуто тестування ігор і типові помилки відеоігор -
Аналіз гексогональних ігор
(ОНТУ, 2022-10-05)Проведено аналіз гексогонального представлення пікселя, використання якого дозволяє підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості використання гексагонів. -
Аналіз нових моделей відбивної здатності поверхні для задач комп‘ютерної графіки
(Видавництво ОНТУ, 2022-09-05)У роботі проаналізовано особливості нових двопроменевих функцій відбивної здатності поверхні. Розглянуто закономірності розвитку нових ДФВЗ. -
MANAGEMENTOF THE WORKPLACES BYTHE FACILITIESOF OPERATIONS RESEARCH
(Politechnika Lubelska, 2022-09-30)he optimal location of workplaces plays an important role in the structure of occupational safety. The design of the workspace should ensure the optimal distribution of functions between person and machine in ... -
Загальні підходи до розробки ERP-систем, що інтегрують E-COMMERCE системи
(Одеський національний технологічний університет, 2022)У статті розглянуто загальні підходи до розробки ERP-систем, що інтегрують у себе e-commerce системи. Проведено аналіз підходів до інтеграції інтелектуальних систем. -
Методологія реалізації інтеграції ІТ-систем
(ВНТУ, 2022)Автором виконано аналіз методології для реалізації інтеграції ІТ-систем та їх окремих модулів та мікросервісів. Розглянуті найбільш популярні технології інтеграції та особливості формування концепції інтеграції для окремих ... -
Моделі комунікацій учасників освітнього процесу та їх програмна реалізація
(ВНТУ, 2022)Автором виконано аналіз загальних моделей комунікацій, які можуть використовуватись учасниками освітнього процесу та проведено дослідження їх програмної реалізації. Розглянуті найбільш популярні технології розробки та ... -
Розробка веб-додатку редактору коду
(ВНТУ, 2022)Розглянуто основні особливості та ключові рішення, прийняті при розробці редактору коду. Описано використані технології: JavaScript, WebSocket, React, HTML, CSS. -
Негативні безпекові чинники у локальних Ethernet-мережах та абонентських мереж останньої милі
(ВНТУ, 2022)Сучасні провайдери послуг фіксованого доступу до мережі Інтернет, а також компанії з великими локальними мережами однаково є зацікавленими над оптимізацією витрат на закупку мережевого обладнання. Кожна компанія визначає ... -
Особливості веб-програмування у сфері дистанційного навчання
(ВНТУ, 2022)Автором виконано аналіз особливостей створення програмних модулів для дистанційного та змішаного навчання. Розглянуті найбільш популярні технології розробки веб-додатку, які забезпечують можливість дистанційного навчання ... -
Гейміфікація тайм менеджменту на прикладі соціального підприємницького проєкту
(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2022)Стаття містить результати досліджень формування ділових ігор для навчання персоналу з метою оптимізації процесів управління часом. Розробка сценаріїв таймменеджменту та методика навчання персоналу є актуальною для багатьох ... -
Концепція розвитку біоекономіки міста (інформаційна система підтримки)
(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2022)Стаття містить результати досліджень для створення концепції розвитку біоекономіки міста. Аналіз стратегії розвитку біоекономіки в європейських містах, зокрема в Литві та Україні дозволив зробити висновки щодо фрагментарного ... -
Розробка доступної технології створення 3D комп'ютерних моделей на основі фотограмметрії. Частина 1
(2022-08-10)Ця стаття присвячена розробці доступної побутової економічної технології фотограмметрії для створення тривимірних віртуальни х моделей реальних фізичних об'єктів для подальшого друку на 3D-принтері. ...