Кафедра вищої математики: Недавні надходження
Відображеня елементи 401-420 із 799
-
Діяльнісний підхід до формування професійної мобільності майбутніх інженерів
(Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2017)У статті проаналізовано концептуальні ідеї діяльнісного підходу у контексті формування професійної мобільності майбутніх інженерів. Визначено, що відповідно до діяльнісного підходу формування базового рівня професійної ... -
Взаємозв’язок понять «математична компетентність» та «професійна мобільність» майбутніх інженерів
(Вінницький національний аграрний університет, 2017-02) -
Деякі аспекти розвитку особистості студента як майбутнього фахівця впродовж навчання у вищий школі
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2017)У статті аналізується проблема формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах. Розкриваються погляди науковців щодо розвитку та становлення професіонала. Визначені особливості формування професійної спрямованості ... -
Формирование профессиональной направленности студентов ВУЗов в процессе изучения высшей математики
(Vysoká škola evropských regionálních studií, 2014)Работа посвящена проблемам и перспективам использования игровых занятий, для повышения уровня формирования профессиональной направленности студентов втузов, в процессе изучения теории вероятностей. Разработаны и экспериментально ... -
Розробка електронних освітніх ресурсів в середовищі СКМ Maple
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017-05-18) -
Фрагменти електронних освітніх ресурсів з функції двох змінних в середовищі СКМ Maple
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05-15)Розробка та використання в середовищі СКМ Maple електронних освітніх ресурсів з функції двох змінних надає можливість ефективної реалізації концепції впровадження навчальних задач нового типу.. -
Методичні вказівки до вивчення поняття функціональної залежності в його історичному розвитку
(ВНТУ, 2014)У методичних вказівках висвітлено розвиток поняття “функції”, наведено основні визначення цього поняття, що були сформульовані вченими у різний час, наведено сучасне означення цього поняття, наводяться типові приклади ... -
Дослідження особливостей багатооперандної обробки числової інформації
(Вінницький державний технічний університет, 1999) -
Використання зрізів різниць для багатооперандного додавання числових величин
(Вінницький державний технічний університет, 1998) -
Можливості розпаралелювання алгоритму багатооперандного додавання
(Вінницький державний технічний університет, 1997) -
Формування мотивації навчання студентів здібних до математичних та технічних фундаментальних дисциплін
(Вінницький державний педагогічний університет ім .М. Коцюбинського, 2009)У публікації описано альтернативну методику зацікавлення студентів до навчання -
Узагальнення та систематизація як психолого-педагогічна проблема
(Донецький національний університет, 2010)Формування інтелектуальних вмінь студентів вимагає удосконалення методики систематизації та узагальнення знань і вмінь студентів з вищої математики, основою якого є використання інформаційно-комунікаційних технологій та ... -
Професійно спрямована фундаменталізація навчання математики
(Вінницький державний педагогічний університет ім .М. Коцюбинського, 2014)У статті розкривається поняття фундаменталізації освіти, зокрема, професійно-спрямованої фундаментальної підготовки майбутнього інженера; на прикладі задачі на дослідження стійкості системи автоматичного керування показано ... -
Комп'ютерне моделювання як основа фундаментальної підготовки менеджерів
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2013)У статті досліджується поняття фундаменталізації освіти, зокрема, фундаментальної підготовки менеджерів, наводиться один із підходів до фундаменталізації навчального процесу на прикладі комп’ютерного моделювання. -
Навчально-дослідницька робота студентів як засіб опанування фундаментальними знаннями
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2013)Дана стаття присвячена проблемі фундаменталізації освіти, наводиться короткий дефінітивний аналіз цього поняття. Автори пропонують один з методів розв’язання цієї проблеми через навчально-дослідну роботу студентів, зокрема ... -
Використання прикладних задач при вивченні теми “Диференціальні рівняння” як шлях до фундаменталізації навчального процесу
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2014)У статті розглянуто один із способів реалізації принципу фундаменталізації у навчальному процесі. На прикладах з розділу “Диференціальні рівняння” показано можливість впровадження цього принципу в процес навчання. З’ясовано, ... -
Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів
(Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя, 2013)Стаття присвячена проблемі формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Важливим чинником цього процесу є авторитет педагога, який здійснює вплив на мотиваційну сферу особистості студента. Вміння ... -
Зміст фундаментальної математичної підготовки студентів радіотехнічних спеціальностей
(ВНТУ, 2016)У роботі розглянуто результати експертної оцінки викладачів випускових кафедр щодо змісту математичної підготовки здобувачів вищої освіти радіотехнічного профілю, наведено основні статистичні дані експерименту, які вказують ... -
Застосування інтерактивних технологій у процесі розгляду історичних фактів під час розгляду технічних дисциплін
(Національна металургійна академія Украіни, 2008)Стаття націлена на розкриття методологічних принципів проведення конференції ( що має історичний характер) з використанням інтерактивних технологій (засобів мультимедіа). Основні питання, що розглядаються у статті: ... -
Рівні сформованості та шляхи підвищення мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2008)Стаття присвячена розгляду питань сформованості мотивів студентів до навчальної діяльності, зокрема, мотивації успіху та остраху невдачі, професійній мотивації. Одним із шляхів підвищення мотивації студентів до навчання є ...

