Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.date.accessioned2024-07-19T08:27:14Z
dc.date.available2024-07-19T08:27:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПетрук В. А., Гречановська О. В., Клєопа І. А. До питання трансформації інтерактивних методів навчання в умовах денної змішаної форми освіти в Україні. Матеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 20-22 червня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc24/paper/view/21818.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43058
dc.description.abstractThe question of transformation of the accumulated developments of interactive methods of teaching disciplines of the fundamental and humanitarian cycle, in particular higher mathematics in technical higher education institutions, for application in modern conditions of digitalization and mixed form of education in Ukraine is considereden
dc.description.abstractРозглянуто питання трансформації накопичених розробок інтерактивних методів навчання дисциплін фундаментально-гуманітарного циклу, зокрема вищої математики в технічних ЗВО, для застосування всучасні умовах цифровізації та змішаної форми освіти в Україниuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 20-22 червня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc24/paper/view/21818
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectтехнічні ЗВОuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectзмішана форма викладанняuk
dc.subjecteducationen
dc.subjecttechnical higher education institutionsen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectinteractive learning methodsen
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectmixed form of teachingen
dc.titleДо питання трансформації інтерактивних методів навчання в умовах денної змішаної форми освіти в Україніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:51
dc.relation.referenceshttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc24/paper/view/21818uk
dc.relation.referencesПетрук В .А., Гречановська О. В., Сабадош Ю. Г. Інноваційні технології навчання у процесі розвитку самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО: електронний навчально-методичний посібник комбінованого (локального та мережного) використання. Вінниця: ВНТУ, 2022. https://iq.vntu.edu.ua/ repository/getfile.php/5116.pdf.uk
dc.relation.referencesЛєсовий В. Ю., Петрук В. А. Адаптація першокурсників до навчання у вищих технічних закладах освіти: Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2017. – 129 сuk
dc.relation.referencesХом`юк І. В., Петрук В. А. Формування умінь самостійної роботи у майбутніх інженерів засобами ігрових форм: Монографія. - Вінниця: «Універсум-Вінниця», 2004. – 184 с.uk
dc.relation.referencesПетрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін: Монографія. - Вінниця:«Універсум-Вінниця», 2006.– 292 сuk
dc.relation.referencesПетрук В. А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій: Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2011. – 285 с.uk
dc.relation.referencesПрозор О. П., Петрук В. А. Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців технічного профілю в процесі навчання вищої математики : Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2015. – 148 с.uk
dc.relation.referencesХом`юк І. В., Петрук В. А., Голюк О. А., Хом’юк В. В. Інноваційні технології в освітньому процесі: Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2020, 88 с. Режим доступу: https://press.vntu.edu.ua/ index.php/vntu/catalog/book/608uk
dc.relation.referencesКлєопа І. А. Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) 01 освіта / педагогіка. Вінниця: ВНТУ, 2023. – 266 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію