Розробка, впровадження і використання програм-симуляторів лабораторних робіт з медичної та біологічної фізики
Author
Кулик, А. Я.
Ревенок, В. І.
Кулик, Я. А.
Нікольський, О. І.
Kulyk, A. Y.
Revenok, V. I.
Kulyk, Y. A.
Nikolskyy, O. I.
Date
2024Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
The article considers the importance of simulation education, which helps medical students acquire real experience and skills necessary for further professional development. Special attention is paid to computer simulators during practical and laboratory classes. Seven simulator programs for laboratory work in the discipline \"Medical and Biological Physics\" have been developed and are used in the educational process. As an example, the article presents a program-simulator of laboratory work \"Study of liquid viscosity\". An analysis of the options for forming the results of the experiment using a simulator programversus measuring the values of these results directly on the computer screen was carried out. A technique for determining the range of the random number generator for the purpose of forming individ-ual results of the experiment by the simulator program based on the calculation of the confidence interval is proposed. It has been proven that the minimum and maximum values for the random number generator should be chosen confidence intervals, the probability ofwhich is higher than 0.95. В статті розглянута важливість симуляційної освіти, яка допомагає студентам-медикам набути реального досвіду та навичок, необхідних для подальшого професійного розвитку. Особлива увагаприділена комп`ютерним симуляторам при проведен-ні практичних і лабораторних занять. Розроблено і використовується в навчальному процесі сім програм-симуляторів лабораторних робіт з дисципліни «Медична та біологічна фізика». В статті в якості прикладу представлена програма-симулятор лабораторної роботи «Вивчення в`язкості рідини». Проведено аналіз варіантів формування результатів експерименту програмою-симулятором проти вимірювання значень цих результатів безпосередньо на екрані комп`ютера. Запропоновано методику для визначення діапа-зону генератора випадкових чисел з метою формування індивідуальних результатів експерименту програмою-симулятором на основі обчислення довірчого інтервалу. Доведено, що мінімальне і максимальне значення для генератора випадкових чисел доціль-но вибирати з довірчих інтервалів, імовірність яких вища 0,95
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43190