Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАндрощук, К. М.uk
dc.date.accessioned2024-08-28T10:09:47Z
dc.date.available2024-08-28T10:09:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationАндрощук К. М. Соціальні передумови розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх інженерів-будівельників в Україні. Освітня аналітика України. Київ, 2024. № 2 (28). С. 85-96.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43191
dc.description.abstractThis article is devoted to the study of the social preconditions for the development of foreign language professional competence by future civil engineers in the contemporary Ukrainian context. It examines the social factors influencing the need for foreign language learning, particularly English, among students of construction specialties in Ukrainian higher education institutions. The author analyzes the impact of globalization, international integration, technological development, and the current situation in the Ukrainian construction industry, driven by russian aggression, on the preparation of modern civil engineers. This study addresses the role of the English language in professional activities, focusing on accessing new technologies and materials, as well as effective communication with international partners and clients within the context of Ukraine`s post-war reconstruction.en
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню соціальних передумов розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх інженерів-будівельників в Україні. У ній розглянуто соціальні чинники, які зумовлюють необхідність вивчення іноземних мов, зокрема англійської, студентами будівельних спеціальностей у вітчизняних закладах вищої освіти. Проаналізовано вплив глобалізації, міжнародної інтеграції та розвитку технологій, а також поточної ситуації в будівельній галузі України, спричиненої російською агресією, на підготовку сучасних інженерів-будівельників. Окремо розглянуто роль англійської мови в професійній діяльності фахівців будівельної галузі, зокрема для доступу до нових технологій і матеріалів, а також для ефективного спілкування з міжнародними партнерами та клієнтами в контексті повоєнної відбудови України.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавна наукова установа «Інститут освітньої аналітики»uk
dc.relation.ispartofОсвітня аналітика України. № 2 : 85-96.uk
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьuk
dc.subjectсоціальні передумовиuk
dc.subjectінженери-будівельникиuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectміжнародне співробітництвоuk
dc.subjectринок праціuk
dc.subjectанглійська мова у технічних ЗВО.uk
dc.titleСоціальні передумови розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх інженерів-будівельників в Україніuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378:624:811.11
dc.relation.referenceshttps://science.iea.gov.ua/wp-content/uploads/2024/08/EAU_228_2024.pdfuk
dc.identifier.doihttps: doi.org/10.32987/2617-8532-2024-2-85-96.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3738-8566


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію