dc.contributor.author | Городецький, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T14:20:38Z | |
dc.date.available | 2024-10-29T14:20:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Городецький О. В., Романюк О. Н. Цифрова гейміфікація як сучасний освітній тренд. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. Одеса, 2024. С. 53-54. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43422 | |
dc.description.abstract | Досліджено питання комп‘ютерної гейміфікації навчального процесу. Проаналізовано позитивний ефект, отриманий від використання ігрових елементів у сфері освіти, а також розглянуто негативні наслідки, пов`язані з цим нововведенням. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. : 53-54. | uk |
dc.subject | цифрова гейміфікація | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | ігрові елементи | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.title | Цифрова гейміфікація як сучасний освітній тренд | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4 | |