Show simple item record

dc.contributor.authorГородецький, О. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.date.accessioned2024-10-29T14:20:38Z
dc.date.available2024-10-29T14:20:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГородецький О. В., Романюк О. Н. Цифрова гейміфікація як сучасний освітній тренд. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. Одеса, 2024. С. 53-54.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43422
dc.description.abstractДосліджено питання комп‘ютерної гейміфікації навчального процесу. Проаналізовано позитивний ефект, отриманий від використання ігрових елементів у сфері освіти, а також розглянуто негативні наслідки, пов`язані з цим нововведенням.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. : 53-54.uk
dc.subjectцифрова гейміфікаціяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectігрові елементиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleЦифрова гейміфікація як сучасний освітній трендuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record