Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГородецький, О. В.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.date.accessioned2024-10-29T14:20:38Z
dc.date.available2024-10-29T14:20:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationГородецький О. В., Романюк О. Н. Цифрова гейміфікація як сучасний освітній тренд. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. Одеса, 2024. С. 53-54.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43422
dc.description.abstractДосліджено питання комп‘ютерної гейміфікації навчального процесу. Проаналізовано позитивний ефект, отриманий від використання ігрових елементів у сфері освіти, а також розглянуто негативні наслідки, пов`язані з цим нововведенням.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. : 53-54.uk
dc.subjectцифрова гейміфікаціяuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectігрові елементиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleЦифрова гейміфікація як сучасний освітній трендuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію