dc.contributor.author | Денисюк, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Прокопович, М. К. | uk |
dc.contributor.author | Шевченко, Д. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T14:32:30Z | |
dc.date.available | 2024-10-29T14:32:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шевченко Д. Г., Прокопович М. К., Денисюк А. В. Вплив віртуальної реальності на основні сфери життя людини. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. Одеса, 2024. С. 355-357. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43424 | |
dc.description.abstract | було проаналізовано вплив технологій віртуальної реальності на ключові сфери
життя людини: освіту, охорону здоров'я, бізнес, розваги та соціальні комунікації. Розглянуто
позитивні аспекти застосування VR, зокрема, покращення навчального процесу, удосконалення
медичних практик, підвищення ефективності бізнесу та розширення можливостей у сфері розваг
та спілкування. Досліджено негативні наслідки, які можуть виникати в результаті тривалого
використання VR-технологій, а саме психологічні та фізичні проблеми. Оцінено потенційні ризики
для суспільства, пов'язані з інтеграцією віртуальної реальності | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. : 355-357. | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | людина | uk |
dc.subject | VR | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.title | Вплив віртуальної реальності на основні сфери життя людини | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4 | |