Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДенисюк, А. В.uk
dc.contributor.authorПрокопович, М. К.uk
dc.contributor.authorШевченко, Д. Г.uk
dc.date.accessioned2024-10-29T14:32:30Z
dc.date.available2024-10-29T14:32:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationШевченко Д. Г., Прокопович М. К., Денисюк А. В. Вплив віртуальної реальності на основні сфери життя людини. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. Одеса, 2024. С. 355-357.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43424
dc.description.abstractбуло проаналізовано вплив технологій віртуальної реальності на ключові сфери життя людини: освіту, охорону здоров'я, бізнес, розваги та соціальні комунікації. Розглянуто позитивні аспекти застосування VR, зокрема, покращення навчального процесу, удосконалення медичних практик, підвищення ефективності бізнесу та розширення можливостей у сфері розваг та спілкування. Досліджено негативні наслідки, які можуть виникати в результаті тривалого використання VR-технологій, а саме психологічні та фізичні проблеми. Оцінено потенційні ризики для суспільства, пов'язані з інтеграцією віртуальної реальностіuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як іноваційний підхід до комунікації–2024», Одеса, 26-27 жовтня 2024 р. : 355-357.uk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectлюдинаuk
dc.subjectVRuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.titleВплив віртуальної реальності на основні сфери життя людиниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію