dc.contributor.author | Nykyporets, S. S. | uk |
dc.contributor.author | Никипорець, С. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-11-23T08:00:03Z | |
dc.date.available | 2024-11-23T08:00:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Nykyporets S. S. The impact of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language education. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців «Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті», 17-18 жовтня 2024 р. Одеса : ОДАБА, 2024. С. 205-210. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43623 | |
dc.description.abstract | This article seeks to address the role in fostering critical thinking in language learners by investigating the influence of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language classes. Through an analysis of existing research, as well as practical case studies, the article aims to provide insights into how project-based approach (PBA) can be used as a tool for enhancing critical thinking in language learners. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеська Державна Академія Будівництва та Архітектури | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців «Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті», 17-18 жовтня 2024 р. : 205-210. | uk |
dc.subject | project-based approach | uk |
dc.subject | critical thinking skills | uk |
dc.subject | language skills | uk |
dc.title | The impact of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language education | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-3546-1734 | uk |