Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorNykyporets, S. S.uk
dc.contributor.authorНикипорець, С. С.uk
dc.date.accessioned2024-11-23T08:00:03Z
dc.date.available2024-11-23T08:00:03Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationNykyporets S. S. The impact of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language education. Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців «Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті», 17-18 жовтня 2024 р. Одеса : ОДАБА, 2024. С. 205-210.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43623
dc.description.abstractThis article seeks to address the role in fostering critical thinking in language learners by investigating the influence of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language classes. Through an analysis of existing research, as well as practical case studies, the article aims to provide insights into how project-based approach (PBA) can be used as a tool for enhancing critical thinking in language learners.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська Державна Академія Будівництва та Архітектуриuk
dc.relation.ispartofМатеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців «Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті», 17-18 жовтня 2024 р. : 205-210.uk
dc.subjectproject-based approachuk
dc.subjectcritical thinking skillsuk
dc.subjectlanguage skillsuk
dc.titleThe impact of the project-based approach on the development of critical thinking skills in foreign language educationuk
dc.typeThesis
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3546-1734uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію