Візуальне математичне моделювання у професійному інформаційному просторі
Автор
Кирилащук, С. А.
Бондаренко, З. В.
Клочко, В. І.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [163]
Анотації
The paper considers the problems of designing a technology for visualizing mathematical modeling in teaching higher
mathematics to students of engineering specialties. The main components of the model of visual learning technology are
highlighted: formation of basic educational elements; models of images of learning objects; improving the quality of
analytical training of students, forming their knowledge, skills and abilities to use the scientific and methodological
apparatus. The peculiarity of the recommended pedagogical technology is that in the course of its use, along with
visualization, modern information technologies are used. У роботі розглянуто проблеми проектування технології візуалізації математичного моделювання у навчанні курсу вищої математики студентами інженерних спеціальностей. Виокремлено основні складові моделі технології візуального навчання: формування базових навчальних елементів; моделі зображень об`єктів навчання; підвищення якості аналітичної підготовки студентів, формування в них знань, умінь і навичок використання науково-методичного апарату. Особливість рекомендованої педагогічної технології полягає в тому, що в ході її використання поряд з візуалізацією використовуються сучасні інформаційні технології.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43655