dc.contributor.author | Кирилащук, С. А. | uk |
dc.contributor.author | Бондаренко, З. В. | uk |
dc.contributor.author | Клочко, В. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-11-25T13:22:52Z | |
dc.date.available | 2024-11-25T13:22:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кирилащук С. А., Бондаренко З. В., Клочко В. І. Візуальне математичне моделювання у професійному інформаційному просторі. Матеріали науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 20-22 червня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc24/paper/view/21831. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43655 | |
dc.description.abstract | The paper considers the problems of designing a technology for visualizing mathematical modeling in teaching higher
mathematics to students of engineering specialties. The main components of the model of visual learning technology are
highlighted: formation of basic educational elements; models of images of learning objects; improving the quality of
analytical training of students, forming their knowledge, skills and abilities to use the scientific and methodological
apparatus. The peculiarity of the recommended pedagogical technology is that in the course of its use, along with
visualization, modern information technologies are used. | en |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто проблеми проектування технології візуалізації математичного моделювання у навчанні курсу вищої математики студентами інженерних спеціальностей. Виокремлено основні складові моделі технології візуального навчання: формування базових навчальних елементів; моделі зображень об`єктів навчання; підвищення якості аналітичної підготовки студентів, формування в них знань, умінь і навичок використання науково-методичного апарату. Особливість рекомендованої педагогічної технології полягає в тому, що в ході її використання поряд з візуалізацією використовуються сучасні інформаційні технології. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали науково-методичної інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», Вінниця, 20-22 червня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc24/paper/view/21831 | |
dc.subject | математичне моделювання | uk |
dc.subject | візуалізація | uk |
dc.subject | нелінійні кола | uk |
dc.subject | mathematical modeling | en |
dc.subject | visualization | en |
dc.subject | nonlinear circles | en |
dc.title | Візуальне математичне моделювання у професійному інформаційному просторі | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:512 | |
dc.relation.references | Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання // Фізико-математична освіта. Науковий журнал.
– Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 5-11 | uk |
dc.relation.references | Губаль Г. М. Анiмацiя в математичних текстах на мовi Latex / Г. М. Губаль // Комп’ютерноiнтегрованi
технологiї: освiта, наука, виробництво, вип. 11, 2013, Луцьк, С. 11 – 15 | uk |
dc.relation.references | Психологія: Підручник / Ю.Л.Трофімов, В.В.Рибалка, П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л.Трофімова. – К.:
Либідь, 1999. – 558 с. | uk |
dc.relation.references | Рамський Ю. С. Про роль математики і деякі тенденції розвитку математичної освіти в інформаційному
суспільстві / Ю. С. Рамський, К. І. Рамська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія № 2.
Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. Наукових праць / Редрада. – К. : НПУ імені . П. Драгоманова,
2008. – № 6 (13). – С. 12–16. | uk |
dc.relation.references | Семеніхіна О. В. Теорія і практика формування професійної готовності майбутніх учителів математики
до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань : дис. … докт. пед. наук : 13.00.04. –
Суми, 2017. – 480 с. | uk |
dc.relation.references | Sacha, D., Sedlmair, M., Zhang, L., Lee, J.A., Weiskopf, D., North, S., Keim, D.: HumanCentered Machine
Learning Through Interactive Visualization: Review and Open Challenges. In: ESANN 2016 proceedings, European
Symposium on Artificial Neural Networks, Computational Intelligence and Machine Learning, pp. 641–646. i6doc.com
publ, Bruges, Belgium (2016). | en |