• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра автоматизації та інтелектуальних інформаційних технологій
  • Наукові роботи каф. АІІТ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації
  • Кафедра автоматизації та інтелектуальних інформаційних технологій
  • Наукові роботи каф. АІІТ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Комплексна оцінка конверсії підприємства та підвищення її ефективності на стадії обробки замовлень

Автор
Суворін, О. І.
Кабачій, В. В.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. АІІТ [275]
Анотації
This article explores an approach to enhancing the efficiency of a company's conversion processes at the order processing stage by optimizing the order handling process through the integration of modern automated systems with the Kanban methodology. Special attention is given to identifying and analyzing the shortcomings of traditional conversion calculation systems, which often distort actual metrics due to the consideration of unwanted informational noise. The implementation of the Kanban methodology into the order processing workflow achieves a high level of transparency and control at all stages. The practical application of this approach in a medium-sized enterprise has proven its effectiveness, as reflected in significant improvements in conversion rates and overall productivity. Further research should investigate the potential application of this methodology in other types of businesses, which opens up broad prospects for optimizing business processes.
 
цій статті досліджується підхід до підвищення ефективності конверсійних процесів підприємства на стадії обробки замовлень шляхом оптимізації процесу обробки замовлень через інтеграцію сучасних автоматизованих систем з методикою «Канбан». Особлива увага приділяється виявленню та аналізу недоліків традиційних систем підрахунку конверсії, які часто спотворюють реальні показники через врахування небажаних інформаційних шумів. Завдяки впровадженню методики «Канбан» до процесу обробки замовлень, вдається досягти високого рівня прозорості та контролю на всіх етапах. Практичне застосування цього підходу на середньому підприємстві підтвердило його дієвість, що відобразилося в значному покращенні показників конверсії та загальної продуктивності. В подальшому доцільно досліджувати можливість використання цієї методики в інших типах бізнесу, що відкриває широкі перспективи для оптимізації бізнес-процесів.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43667
Відкрити
165430.pdf (12.39Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ