Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСкладанюк, О. О.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2024-12-06T09:29:05Z
dc.date.available2024-12-06T09:29:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСкладанюк О. О., Майданюк В. П. Гейміфікація в маркетингу. Матеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. Одеса : Видавництво ОНТУ, 2024 р. С. 159-160.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43701
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано особливості використання гейміфікаціїї в маркетингових стратегіях для підвищення залучення та утримання клієнтів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024», Одеса, 26-27 вересня 2024 р. : 159-160.uk
dc.subjectігровізаціяuk
dc.subjectгеймізаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectклієнтuk
dc.titleГейміфікація в маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.5
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2386-6603


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію