Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПопов, В. О.uk
dc.contributor.authorДикий, С. В.uk
dc.contributor.authorКлімишина, А.В.uk
dc.date.accessioned2025-01-15T10:34:58Z
dc.date.available2025-01-15T10:34:58Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationПопов В.О., Дикий С. В., Клімишина А. В. Залізобетонні накладні монолітні конструкції підсилення тротуарної частини балочних мостів // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Інноваційні технології в будівництві – 2024», Вінниця, 20–22 листопада 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. С. 21–25. URl: https://press.vntu.edu.ua/index.php/vntu/catalog/book/869.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-27-3uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43907
dc.description.abstractHave been described the method of design of the rational solution for strengthening the pavement part of existing bridge structures, the span of which is made of prefabricated prestressed T-beams. Have been described the typical defects and destruction of prefabricated pavement slabs of bridge span structures. Have been considered various options for strengthening pavement structures, among which a rational constructive solution was chosen by arranging a monolithic overlay plate of a polygonal shape with the laying of cylindrical tubular cavity formers for laying engineering communications in them in the future. Have been proven that the borderless construction of overlay slabs of pavements reduces the size of the pavement of the bridge structure and significantly simplifies the technology of waterproofing works.en_US
dc.description.abstractУ цій науковій роботі описана методологія розробки раціонального конструктивного рішення підсилення тротуарної частини існуючих мостових споруд, пролітна будова яких виготовлена зі збірних попередньо напружених Т-подібних балок. Описані типові дефекти та руйнування збірних тротуарних плит пролітних будов мостів. Розглянуті різні варіанти підсилення тротуарних конструкцій, серед яких обрано раціональне конструктивне рішення улаштуванням монолітної накладної плити полігональної форми із укладанням циліндричних трубчастих порожниноутворювачів для прокладання у майбутньому у них інженерних комунікацій. Доведено, що безбордюрна конструкція накладних плит тротуарів зменшує габарит тротуару мостової споруди та значно спрощує технологію гідроізоляційних робіт.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Інноваційні технології в будівництві – 2024», Вінниця, 20–22 листопада 2024 р. : 21-25.uk
dc.subjectмістuk
dc.subjectпролітна будоваuk
dc.subjectтротуарна частинаuk
dc.subjectдефектиuk
dc.subjectпошкодженняuk
dc.subjectнакладна плитаuk
dc.subjectпорожниноутворювачіuk
dc.subjectбезбордюрна конструкціяuk
dc.subjectгідроізоляціяuk
dc.subjectbridgeuk
dc.subjectspan structureuk
dc.subjectpavement partuk
dc.subjectdefectsuk
dc.subjectdamageuk
dc.subjectoverlay slabuk
dc.subjectcavity formersuk
dc.subjectborderless constructionuk
dc.titleЗалізобетонні накладні монолітні конструкції підсилення тротуарної частини балочних мостівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc624.27uk
dc.relation.referenceshttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itb/itb2024/paper/view/22555uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2379-7764uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію