• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Enhancing graduate students` academic writing through corpus linguistics and discourse analysis

Автор
Stepanova, I. S.
Nykyporets, S. S.
Степанова, І. С.
Никипорець, С. С.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [532]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2025) [17]
Анотації
This article explores how integrating corpus linguistics with discourse analysis enhances graduate students` academic writing. By examining authentic texts large databases (e.g., COCA, Google Scholar, Scopus), learners identify frequently used constructions, specialized terms, and rhetorical strategies. The study outlines practical techniques for classroom instruction, focusing on data-driven feedback and discourse-focused guidance. Results highlight how this approach fosters coherent, field-specific manuscripts and broader scholarly engagement.
 
У статті розглядається, як інтеграція корпусної лінгвістики та дискурсивного аналізу сприяє вдосконаленню академічного письма аспірантів. Аналіз автентичних текстів із масштабних баз даних (COCA, Google Scholar, Scopus) допомагає студентам ідентифікувати найбільш уживані конструкції, спеціалізовані терміни та риторичні стратегії. У дослідженні окреслено практичні методи для аудиторної роботи, зосереджені на даних та аналізі дискурсу. Результати свідчать, що такий підхід забезпечує створення більш чітких, галузево орієнтованих текстів і сприяє активнішій науковій взаємодії.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/44478
Відкрити
172377.pdf (318.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ