Challenges and strategies for professional development of English language teachers in war-affected regions
Автор
Stepanova, I. S.
Nykyporets, S. S.
Ibrahimova, L. V.
Hadaichuk, N. M.
Herasymenko, N. V.
Степанова, І. С.
Никипорець, С. С.
Ібрагімова, Л. В.
Гадайчук, Н. М.
Герасименко, Н. В.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- JetIQ [335]
Анотації
This article explores the barriers to professional development for English language teachers during wartime and examines innovative strategies that can enhance their professional growth under such extreme conditions. Through an analysis of case studies war-affected regions, including Ukraine, Afghanistan, and Bangladesh, the article highlights successful adaptations to traditional professional development models. In Bangladesh, the English in Action program demonstrated the effectiveness of using low-cost mobile phones to deliver video-based tutorials and peer support. This initiative not only bridged the gap in physical access to professional development but also allowed teachers in remote areas to enhance their pedagogical practices. Similarly, in Afghanistan, informal peer support networks emerged as a critical mechanism for both professional and emotional support. These networks enabled teachers to share resources and strategies, fostering a collaborative environment in which resilience and professional identity could flourish. In Ukraine, the integration of online platforms allowed teachers displaced by war to continue accessing modern pedagogical training and digital tools, ensuring that they could maintain instructional quality despite the war. The scientific results obtained these examples confirm the effectiveness of flexible, scalable solutions for professional development in war zones. Mobile technology, online platforms, and peer support networks provide critical avenues for professional growth in environments traditional methods are no longer viable. These solutions also contribute to the personal and professional resilience of teachers, allowing them to cope with the psychological stresses of war while improving the quality of language instruction. The article concludes that professional development for English language teachers in war-affected regions must move beyond traditional models to incorporate context-sensitive, technology-enabled approaches. Further research should focus on the long-term impact of these solutions, particularly in terms of their scalability and sustainability across various cultural settings and challenging environments. У статті досліджуються бар`єри на шляху професійного розвитку вчителів англійської мови у воєнний час та інноваційні стратегії, які можуть сприяти їхньому професійному зростанню в екстремальних умовах. На основі аналізу конкретних прикладів із постраждалих від війни регіонів, зокрема України, Афганістану та Бангладеш, у статті висвітлюються успішні приклади адаптації до традиційних моделей професійного розвитку. У Бангладеш програма English in Action «Англійська в дії» продемонструвала ефективність використання недорогих мобільних телефонів для надання відеоуроків та підтримки колег. Ця ініціатива не лише подолала розрив у фізичному доступі до професійного розвитку, а й дозволила вчителям у віддалених районах вдосконалити свою педагогічну практику. Так само в Афганістані неформальні мережі підтримки колег стали важливим механізмом як професійної, так і емоційної підтримки. Ці мережі дозволили вчителям обмінюватися ресурсами і стратегіями, сприяючи створенню середовища співпраці, в якому можуть процвітати стійкість і професійна ідентичність. В Україні застосування онлайн-платформ дозволило вчителям, переміщеним внаслідок війни, продовжувати отримувати доступ до сучасної педагогічної підготовки та цифрових інструментів, що забезпечило їм можливість підтримувати якість викладання, незважаючи на воєнний час. Наукові результати, отримані з цих прикладів, підтверджують ефективність гнучких, масштабованих рішень для професійного розвитку в регіонах, що постраждали від війни. Мобільні технології, онлайн-платформи та мережі взаємної підтримки надають важливі можливості для професійного зростання в умовах, коли традиційні методи вже не є життєздатними. Ці рішення також сприяють підвищенню особистої та професійної стійкості вчителів, дозволяючи їм справлятися з психологічними стресами конфлікту, одночасно підвищуючи якість викладання мови. У статті зроблено висновок, що професійний розвиток вчителів англійської мови в постраждалих від воєнних дій регіонах має виходити за межі традиційних моделей і включати контекстно-чутливі, технологічні підходи. Подальші наукові дослідження мають бути зосереджені на довгостроковому впливі цих рішень, особливо з точки зору їх масштабованості та стійкості в різних культурних середовищах і складних умовах.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46162