Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorМосковчук, О. С.uk
dc.date.accessioned2025-04-18T08:38:58Z
dc.date.available2025-04-18T08:38:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationСтоляренко Ол. В., Столяренко О. В., Московчук О. С. Формування мовної культури як основи професійної етики майбутнього фахівця // Наукові інновації та передові технології». Серія: Управління та адміністрування, Право, Економіка, Психологія, Педагогіка. 2025. № 3 (43). С. 1464-1472.uk
dc.identifier.issn2786-5274
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46314
dc.description.abstractThe article considers that the speech culture of a future teacher appears as one of the key components of his professionalism, which reflects the implementation of his professional knowledge, skills and abilities in the process of professional speech interaction. After all, the implementation of pedagogical activity requires a high degree of formation of language knowledge, skills and abilities. It is highlighted that the formation of speech culture allows the process of transmitting professionally significant information, to direct and correct the activities of higher education applicants (including speech), to effectively reveal other personal and professional qualities. It is noted that the essence of the teacher`s speech culture is manifested in understanding its role as one of the key means of pedagogical influence; in the ability to plan the content of the communication process, using ethical, language, professional skills and abilities that contribute to solving the pedagogical task; in the interest of building effective language interaction, and not only achieving the goal that is the result of this interaction. It is presented that the formation of a teacher`s language culture is understood as the process of studying and mastering the complex of knowledge necessary for successful language activity, the ability to apply existing skills in accordance with the goals and objectives of communication, the developmentof pedagogical communication skills, the formation of communicative, sociocultural and linguistic competences, as well as the constant improvement of their level. The article states that the formation of language culture is possible only when communicative situations are introduced into the educational environment, which are based on dialogical relationships between the teacher and students. One of the main forms of such training is a certain situational activity, built in such a way that when solving a situational task, the interests, skills and personal experience of higher education students act as an equally significant component of training as educational knowledge and skills.en
dc.description.abstractУ статті розглянуто, що мовна культура майбутнього педагога постає як один із ключових компонентів його професіоналізму, який відбиває реалізацію його професійних знань, умінь і навиків у процесі професійномовленнєвої взаємодії. Адже, здійснення педагогічної діяльності потребує високого ступеня сформованості мовних знань, умінь і навичок. Висвітлено, що сформованість мовної культури дозволяє здійснювати процес передачі професійно значущої інформації, спрямовувати та коригувати діяльність здобувачів вищої освіти (у тому числі мовленнєву), ефективно виявляти інші особистісні та професійні якості. Зазначено, що сутність мовної культури педагога проявляється у розумінні ключових засобів педагогічного впливу; в умінні планувати зміст процесу спілкування, використовуючи при цьому етичні, мовні, професійні вміння та навички, що сприяють вирішенню поставленого педагогічного завдання; в інтересі до побудови ефективної мовної взаємодії, а не лише досягнення поставленої мети, яка є результатом цієї взаємодії. Представлено, що під формуванням мовної культури педагога розуміється процес вивчення та засвоєння комплексу знань необхідних для успішної мовної діяльності, вміння застосовувати наявні навички відповідно до цілей та завдань спілкування, розвиток навичок педагогічного спілкування, формування комунікативної, соціокультурної та мовної компетенцій, а також постійне підвищення їх рівня. У статті зазначено, що формування мовної культури можливе лише при впровадженні в освітнє середовище комунікативних ситуацій, що базуються на діалогічних взаєминах між викладачем та здобувачами. Однією з основних форм такого навчання є певна ситуативна діяльність, побудована таким чином, що під час вирішення ситуаційного завдання інтереси, навички та особистий досвід здобувачів вищої освіти виступають таким самим значущим компонентом навчання, що й навчальні знання та вміння.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.relation.ispartofНаукові інновації та передові технології». № 3 (43) : 1464-1472.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогікаuk
dc.subjectмовна культураuk
dc.subjectпрофесійна етикаuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectмайбутній фахівецьuk
dc.subjectspeech cultureen
dc.subjectprofessional ethicsen
dc.subjecthigher education institutionen
dc.subjectfuture specialisten
dc.titleФормування мовної культури як основи професійної етики майбутнього фахівцяuk
dc.title.alternativeFormation of speech culture as the basis of professional ethics of a future teacheren
dc.typeArticle, professional native edition
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.015.31:81`271]:174
dc.relation.referenceshttp://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/21229
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-3(43)-1464-1472
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1899-8089
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7080-0626
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003- 4568-1607


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію