• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Педагогіка безпеки
  • Педагогіка безпеки. 2025. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Педагогіка безпеки
  • Педагогіка безпеки. 2025. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Організація науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти в контексті сучасних освітніх технологій

Автор
Косарук, О. М.
Kosaruk, О.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Педагогіка безпеки. 2025. № 1 [2]
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Анотації
У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти організації науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти в контексті сучасних освітніх технологій. Висвітлено, що науково-дослідна діяльність є основним механізмом розвитку критичного мислення, оскільки передбачає не лише отримання нових знань, але й їхню перевірку, системний аналіз та узагальнення. Обґрунтовано ефективність використання таких освітніх технологій під час організації дослідницької роботи, як групові дискусії, аналіз кейсів, дебати, ігрове моделювання, «перевернуте навчання». Проаналізовано закордонний досвід організації науково-дослідної діяльності в університетах США, Канади та Західної Європи, де акцентується увага на системному зв’язку теорії та практики, використанні інтерактивних форм роботи, що сприяють формуванню власної наукової позиції здобувача. Підкреслено, що саме через науково-дослідну діяльність відбувається індивідуалізація освітнього процесу та розвиток здатності здобувачів освіти до самостійної дослідницької роботи. Зроблено висновок, що правильно організована науково-дослідна діяльність є не лише ефективним способом формування професійних компетентностей, але й важливим інструментом підготовки фахівців до безперервної самоосвіти впродовж життя.
 
The article explores the theoretical and practical aspects of organizing research activities among higher education students in the context of modern educational technologies. It highlights that research activity is a key mechanism for developing critical thinking, as it involves not only the acquisition of new knowledge but also its verification, systematic analysis, and synthesis. The effectiveness of employing educational technologies such as group discussions, case studies, debates, game-based simulations, and flipped learning in facilitating research work is substantiated. The study analyzes international experience in organizing student research in universities across the USA, Canada, and Western Europe, where particular emphasis is placed on the integration of theory and practice and the use of interactive methods that foster the development of students’own scientific perspectives. The article underscores that research activity plays a crucial role in individualizing the educational process and cultivating students' ability to conduct independent inquiry. It concludes that a well-organized research process is not only an effective means of developing professional competencies but also a vital tool in preparing specialists for lifelong self-directed learning
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46331
Відкрити
176058.pdf (278.0Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ