Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКосарук, О. М.uk
dc.contributor.authorKosaruk, О.en
dc.date.accessioned2025-04-29T06:42:13Z
dc.date.available2025-04-29T06:42:13Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКосарук О. Організація науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти в контексті сучасних освітніх технологій // Педагогіка безпеки. 2025. Т. 10, № 1. С. 56–63.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46331
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні та практичні аспекти організації науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти в контексті сучасних освітніх технологій. Висвітлено, що науково-дослідна діяльність є основним механізмом розвитку критичного мислення, оскільки передбачає не лише отримання нових знань, але й їхню перевірку, системний аналіз та узагальнення. Обґрунтовано ефективність використання таких освітніх технологій під час організації дослідницької роботи, як групові дискусії, аналіз кейсів, дебати, ігрове моделювання, «перевернуте навчання». Проаналізовано закордонний досвід організації науково-дослідної діяльності в університетах США, Канади та Західної Європи, де акцентується увага на системному зв’язку теорії та практики, використанні інтерактивних форм роботи, що сприяють формуванню власної наукової позиції здобувача. Підкреслено, що саме через науково-дослідну діяльність відбувається індивідуалізація освітнього процесу та розвиток здатності здобувачів освіти до самостійної дослідницької роботи. Зроблено висновок, що правильно організована науково-дослідна діяльність є не лише ефективним способом формування професійних компетентностей, але й важливим інструментом підготовки фахівців до безперервної самоосвіти впродовж життя.uk
dc.description.abstractThe article explores the theoretical and practical aspects of organizing research activities among higher education students in the context of modern educational technologies. It highlights that research activity is a key mechanism for developing critical thinking, as it involves not only the acquisition of new knowledge but also its verification, systematic analysis, and synthesis. The effectiveness of employing educational technologies such as group discussions, case studies, debates, game-based simulations, and flipped learning in facilitating research work is substantiated. The study analyzes international experience in organizing student research in universities across the USA, Canada, and Western Europe, where particular emphasis is placed on the integration of theory and practice and the use of interactive methods that foster the development of students’own scientific perspectives. The article underscores that research activity plays a crucial role in individualizing the educational process and cultivating students' ability to conduct independent inquiry. It concludes that a well-organized research process is not only an effective means of developing professional competencies but also a vital tool in preparing specialists for lifelong self-directed learningen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. Т. 10, № 1 : 56–63.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/210
dc.subjectнауково-дослідна діяльністьuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectдослідницькі умінняuk
dc.subjectнавчально-дослідна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectresearch activityen
dc.subjecthigher education studentsen
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjecteducational technologiesen
dc.subjectresearch skillsen
dc.subjectacademic researchen
dc.subjectprofessional trainingen
dc.titleОрганізація науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти в контексті сучасних освітніх технологійuk
dc.title.alternativeOrganization of scientific and research activities of higher education students in the context of modern educational technologiesen
dc.typeArticle, professional native edition
dc.typeArticle
dc.relation.referencesДяденчук, А. (2023). Розкриття творчого потенціалу здобувачів вищої освіти під час науково-дослідної діяльності. Formation of Competencies of Gifted Individuals in the System of Extracurricular and Higher Education, 236–240. DOI: 10.18372/2786-823.1.17501.uk
dc.relation.referencesЛященко, Т. О., Гришуніна, М. В., & Пічкур, В. Р. (2018). Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу. Управління розвитком складних систем, 35, 113–123. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2018_35_16.uk
dc.relation.referencesМикитюк, О. М. (2003). Теорія і практика організації науково-дослідної роботи у вищих закладах освіти України в XIX ст. [Дис. д-ра пед. наук, Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди].uk
dc.relation.referencesПрокоф’єва, Л. Б., & Вєйландє, Л. В.-В. (2021). Підготовка студентів магістратури до науководослідної діяльності. The 10th International scientific and practical conference “European scientific discussions” (August 15–17, 2021). (c. 167–170). Potere della ragione Editore, Rome, Italy.uk
dc.relation.referencesПрошкін, В. В. (2013). Інтеграція науково-дослідної і навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів як сучасна педагогічна проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 374–379. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_83.uk
dc.relation.referencesСпіцин, Є. С. (2003). Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київський національний лінгвістичний ун-т. К.: Видавничий центр КНЛУ.uk
dc.relation.referencesBrew, A. (2006). Research and teaching: Beyond the divide. London: Palgrave Macmillan.en
dc.relation.referencesHuber, L. (2009). Warum Forschendes Lernen nötig und möglich ist. In L. Huber, J. Hellmer & F. Schneider (Hrsg.), Forschendes Lernen im Studium. Aktuelle Konzepte und Erfahrungen (p. 9–35). Bielefeld: UVW UniversitätsVerlagWebler.en
dc.relation.referencesMIT Undergraduate Research Opportunities Program (UROP). URL: https://urop.mit.edu/.en
dc.relation.referencesStrutynska, O. V., Torbin, G. M., Umryk, M. A., & Vernydub, R. M. (2021). Digitalization of the educational process for the training of the pre-service teachers. CEUR Workshop Proceedings, 2879, 179–199.en
dc.relation.referencesTurku University Research-Based Learning Model. URL: https://www.utu.fi/en/research.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2025-10-1-056-063
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1346-2944


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію