Адаптація ігрових механік до апаратної структури кросплатформенного проєкту на Unity3D
Автор
Колеснікова, Н. С.
Крупельницький, Л. В.
Городецька, О. С.
Krupelnytskyi, L. V.
Horodetska, O. S.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
This research unveils the challenges of adapting game mechanics for various hardware platforms using Unity3D and
offers comprehensive solutions for optimizing the gaming experience. The findings include an analysis of performance
optimization, the development of an adaptive interface, and strategies for unifying game mechanics, paving the way for
effective cross-platform development. Дослідження розкриває виклики адаптації ігрових механік для різних апаратних платформ використовуючи
Unity3D і пропонує комплексні рішення для оптимізації ігрового досвіду. Результати включають аналіз
оптимізації продуктивності, розробку адаптивного інтерфейсу та стратегії уніфікації ігрових механік, що
відкривають шляхи до ефективної кросплатформенної розробки.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46482