dc.contributor.author | Колеснікова, Н. С. | uk |
dc.contributor.author | Крупельницький, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Городецька, О. С. | uk |
dc.contributor.author | Krupelnytskyi, L. V. | en |
dc.contributor.author | Horodetska, O. S. | en |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T11:23:54Z | |
dc.date.available | 2025-05-20T11:23:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Колеснікова, Н. С., Крупельницький, Л. В., Городецька, О. С. Адаптація ігрових механік до апаратної структури кросплатформенного проєкту на Unity3D // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21186. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46482 | |
dc.description.abstract | This research unveils the challenges of adapting game mechanics for various hardware platforms using Unity3D and
offers comprehensive solutions for optimizing the gaming experience. The findings include an analysis of performance
optimization, the development of an adaptive interface, and strategies for unifying game mechanics, paving the way for
effective cross-platform development. | en |
dc.description.abstract | Дослідження розкриває виклики адаптації ігрових механік для різних апаратних платформ використовуючи
Unity3D і пропонує комплексні рішення для оптимізації ігрового досвіду. Результати включають аналіз
оптимізації продуктивності, розробку адаптивного інтерфейсу та стратегії уніфікації ігрових механік, що
відкривають шляхи до ефективної кросплатформенної розробки. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
dc.subject | Unity3D | en |
dc.subject | кросплатформенна розробка | uk |
dc.subject | ігрові механіки | uk |
dc.subject | апаратна оптимізація | uk |
dc.subject | cross-platform development | en |
dc.subject | game mechanics | en |
dc.subject | hardware optimization | en |
dc.title | Адаптація ігрових механік до апаратної структури кросплатформенного проєкту на Unity3D | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4 | |
dc.relation.references | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21186/17564 | |
dc.relation.references | Java (programming language): [Електронний ресурс].
Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Java_(programming_language). | en |
dc.relation.references | Нативна чи кросплатформова технологія – що краще?: [Електронний ресурс].
Режим доступу: http://wnfx.ru/nativnaya-ili-krossplatformennaya-razrabotka chtoluchshe/ | uk |
dc.relation.references | Офіційний сайт Expo.[Електронний ресурс].
Режим доступу: https://docs.expo.io | uk |
dc.relation.references | Patel, Nasrullah. Top 5 Databases For React Native App Development. [Електронний ресурс].
Режим доступу: https://www.business2community.com/tech-gadgets/top-5-databasesfor-reactnative-app-development-02383205 | en |