Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМалініч, П. П.
dc.date.accessioned2025-09-17T14:51:05Z
dc.date.available2025-09-17T14:51:05Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationМалініч П. П. Важливість навчальних дисциплін з програмування для кар’єрного успіху GameDev-розробників та ігрових дизайнерів [Текст] / П. П. Малініч // Proceedings of the scientific and pedagogical internship, Riga, Latvia : Baltija Publishing, March 31 – May 11, 2025. – 2025. – С. 25-28.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49344
dc.description.abstractУ GameDev-індустрії існує багато різних посад, які приймають участь у дизайні (проектуванні) та розробці ігор. Крім безпосередньо розробників можна виділити 2D- та 3D-художників, ігрових продюсерів, дизайнерів сеттингу та сюжету, гейм-дизайнерів, дизайнерів рівнів, UX/UI дизайнерів, дизайнерів спецефектів, маркетологи, а також різні спеціалісти з музичного та звукового оформлення. Для творчих посад часто вимагаються спеціалісти з мистецькою або музичною освітою та гарним портфоліо створених робіт. Серед розробників та інженерів у цій індустрії можна виділити розробників ігрового штучного інтелекту, розробників спецефектів, геймплей-інженерів та тестувальників. Геймдев-компанії проводять стажування для студентів, конференції та конкурси інді-ігор щоб знайти нових джуніор-співробітників. Однак часто у студентів, які бажають стати ігровими дизайнерами чи розробниками зазвичай менше шансів ніж у їхніх товаришів, які шукають роботу у звичайних IT-компаніях.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.titleВажливість навчальних дисциплін з програмування для кар’єрного успіху GameDev-розробників та ігрових дизайнерівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію