Відображеня елементи 21-40 із 1227

    • Аналіз векторних графічних редакторів 

      Глоба, А. Р.; Дмитрієв, В. Г.; Романюк, О. Н. (Херсонський національний технічний університет, 2023)
      Векторні графічні редактори - це тип програмного забезпечення, призначеного для створення та редагування векторної графіки. Векторна графіка відрізняється від растрової тим, що вона базується на математичних формулах для ...
    • Удосконалення методів оцінювання та ранжування проєктів за допомогою інтелектуальних алгоритмів 

      Ярошевич, М. С.; Коваленко, О. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Дана теза присвячена дослідженню впровадження інтелектуальних алгоритмів у процес оцінки краудфандінгових проектів. Зокрема, аналізуються існуючі методи оцінок їх основні недоліки та використання інтелектуальних алгоритмів ...
    • Рекомендаційна система для вибору рекреаційних зон 

      Яровий, І.О.; Тужанський, С.Є. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто проблему вибору рекреаційних зон відпочинку в умовах інформаційної перенасиченості та динамічних змін вподобань сучасного користувача. Обґрунтовано необхідність створення рекомендаційної системи, яка має базуватись ...
    • Методи та програмні засоби оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту 

      Ярмола, В. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      В роботі виконано аналіз методів та програмних засобів для ефективної оптимізації структури витрат з використанням штучного інтелекту. Центральне місце займає розробка новаторського мобільного додатку, що використовує ...
    • Аналіз платформ для роботи з флеш-картками 

      Шклярук, М.Б.; Пастух, М.В.; Сопрун, М.В.; Тумак, А.О.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто функціональні можливості платформ, що дозволяють працювати з електронним варіантом флеш-карток. Визначено напрямки розвитку таких платформ.
    • Геймифікація в мобільних системах підтримки дистанційного навчання 

      Шевчук, А. С.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Системи підтримки дистанційного навчання – це системи, які покращують та полегшують процеси дистанційного навчання, включаючи гейміфікацію всього процесу, що є інноваційним підходом до навчання, який поєднує в собі ...
    • Метод скінченних елементів для симуляції тканин 

      Чехместрук, Р. Ю.; Романюк, О. Н.; Мазур, В. В.; Глоба, А.Р.; Тітова, Н. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проаналізовано метод скінченних елементів для симуляції тканин.
    • Реверс-інженерія для оцінки якості програмного продукту 

      Туренко, В. Р.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто поняття реверс-інженерії та процес її застосування для оцінювання якості програмного продукту. Розглянуто переваги, які надає метод реверс-інженерії при оцінюванні якості архітектури, дизайну та безпеки.
    • Застосування служби розпізнавання зображень Google Cloud Vision у процесі розробки програмного забезпечення 

      Токарчук, Д. О.; Майданюк, В. П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      У тезах розглядаються актуальні можливості використання технології розпізнавання зображень в процесі створення програмного забезпечення. Аналізується актуальність впровадження розпізнавання зображень в сучасному програмному ...
    • Порівняльний аналіз складності двох алгоритмів розв’язку однієї задачі 

      Ткаченко, О. М.; Шклярук, М. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Порівняно два алгоритми з однаковою складністю для розв’язку однієї задачі. Визначено, що час виконання алгоритму залежить не тільки від його складності.
    • Usability in Scope of Performance in Gaming Industry 

      Storozhuk, Y. V.; Kovalenko, O. O. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Gaming has evolved from a niche hobby to a global phenomenon, with millions of players around the world. As the industry continues to grow, so does the importance of usability in gaming. Usability, in the context of gaming, ...
    • Методи та програмні засоби для редагування відеоігор 

      Складанюк, О.О.; Майданюк, В.П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      у даній роботі проведено огляд основних методів та програмних засобів, що використовуються для редагування відеоігор з метою поліпшення геймплею та візуального враження гравців
    • Сучасні цифрові технології для автоматизованого управління складським обліком 

      Сіянко, М.О.; Ліщинська, Л.Б. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Наведено розгляд сучасного стану цифрових технологій для ведення складського обліку. Огляд рівня їх розвитку та затребуваність на ринку.
    • Розробка методів і засобів для систем адаптивного тестування знань 

      Ситніков, Є. О. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      публікація презентує розробку методів та засобів для системи адаптивного тестування знань. Система окрім класичного алгоритму підбору завдань за складністю включає алгоритм визначення оцінки тестованого за допомогою ...
    • Аналіз впливу вхідних даних на час виконання алгоритму сортування 

      Сивуля, В. Ю.; Ткаченко, О. М. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Аналіз впливу вхідних даних на час виконання алгоритмів сортування є важливою частиною досліджень у сфері обробки даних. Алгоритми сортування відрізняються за ефективністю залежно від характеристик вхідних даних, таких як ...
    • Розробка експертної системи багатокритеріальної оцінки житлової нерухомості в ділових іграх 

      Сєріков, А.І.; Катєльніков, Д.І. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Перша складність експертної багатокритеріальної оцінки житлової нерухомості в ділових іграх - кількість реальних факторів, що впливають на оцінку. Друга складність - об’єм даних по нерухомості. Третя складність - потенційна ...
    • Аналіз 3D-моніторів 

      Сергієнко, О. С.; Романюк, О. Н. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Проведено аналіз 3D-моніторів
    • Аналіз вебсайтів для допомоги з вибором книги та напрямки їх удосконалення 

      Серветник, Б. В.; Голюс, Д. О.; Цугель, Р. С.; Поліщук, Я. Ю.; Романюк, О. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Визначено фактори, що впливають на вибір книг. Проведено аналіз функціональних можливостей вебсайтів, що допомагають підібрати книгу користувачу. Визначено напрямки розвитку таких сайтів.
    • Аналіз додатків-порадників для молоді та напрямки їх удосконалення 

      Сентюрін, Є.Є.; Кочнєв, Є.А.; Антонюк, В.В.; Ліщинський, А.С.; Бабюк, Н.П. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Розглянуто переваги та недоліки додатків-порадників, що дозволяють краще зрозуміти процес та особливості розробки додатків-порадників. Визначено напрямки розвитку додатків-порадників.
    • Мікросервісна архітектура для системи управління обігом антикваріату 

      Сафо, В. В. (НІКО/КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2023)
      Ця публікація присвячена дослідженню та впровадженню мікросервісної архітектури в систему управління обігом антикваріату. Зазначена архітектура є сучасним та ефективним рішенням для оптимізації та покращення функціонування ...