• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Система управління транспортним засобом в задачі оптимального керування

Author
Чорний, В. С.
Date
2025
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2025) [111]
Abstract
Сучасні транспортні системи активно розвиваються завдяки впровадженню інтелектуальних алгоритмів керування, що базуються на методах оптимізації. Однією з ключових задач є мінімізація витрат енергії та підвищення безпеки руху транспортного засобу шляхом оптимального розподілу керуючих впливів. У даній роботі розглянуто математичні моделі та алгоритми оптимального керування транспортним засобом, що забезпечують ефективне управління швидкістю, траєкторією руху та витратами енергії. Проведено аналіз існуючих підходів, а також запропоновано новий підхід до адаптивного управління із застосуванням методів машинного навчання.
 
Modern transportation systems are actively evolving through the implementation of intelligent control algorithms based on optimization methods. One of the key tasks is minimizing energy consumption and enhancing vehicle safety by optimally distributing control inputs. This paper examines mathematical models and algorithms for optimal vehicle control that ensure efficient management of speed, trajectory, and energy consumption. An analysis of existing approaches has been conducted, and a new approach to adaptive control using machine learning methods has been proposed.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49503
View/Open
24283.pdf (206.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ