Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМалініч, П. П.
dc.date.accessioned2025-10-17T18:29:46Z
dc.date.available2025-10-17T18:29:46Z
dc.date.issued2025-09-25
dc.identifier.citationМалініч П. П. Інструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engine // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 25-26 вересня 2025 р. - Одеса, ОНТУ, 2025 р. – С. 337-339.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49824
dc.description.abstractУ середовищі Unreal Engine 5 наявна потужна екосистема для формування даних телеметрії. Збір телеметрії є необхідним, починаючи з тестування гри та завершуючи виходом в продакшн, щоб вчасно виявити всі проблемні компоненти гри та усунути ідентифіковані проблеми. Іншим застосуванням телеметрії є формування аналітичної бази для процедурної генерації рівнів. Можливості двигуна Unreal Engine 5 дозволяють інтегрувати збір та обробку телеметрії з такими хмарними системами як GameAnalytics, Firebase, PlayFab, AWS GameKit та інші.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОНТУuk_UA
dc.titleІнструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc004.58


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію