Інструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engine
dc.contributor.author | Малініч, П. П. | |
dc.date.accessioned | 2025-10-17T18:29:46Z | |
dc.date.available | 2025-10-17T18:29:46Z | |
dc.date.issued | 2025-09-25 | |
dc.identifier.citation | Малініч П. П. Інструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engine // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 25-26 вересня 2025 р. - Одеса, ОНТУ, 2025 р. – С. 337-339. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49824 | |
dc.description.abstract | У середовищі Unreal Engine 5 наявна потужна екосистема для формування даних телеметрії. Збір телеметрії є необхідним, починаючи з тестування гри та завершуючи виходом в продакшн, щоб вчасно виявити всі проблемні компоненти гри та усунути ідентифіковані проблеми. Іншим застосуванням телеметрії є формування аналітичної бази для процедурної генерації рівнів. Можливості двигуна Unreal Engine 5 дозволяють інтегрувати збір та обробку телеметрії з такими хмарними системами як GameAnalytics, Firebase, PlayFab, AWS GameKit та інші. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ОНТУ | uk_UA |
dc.title | Інструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.58 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1657]
статті, матеріали конференцій