| dc.contributor.advisor | Костенко, А. В. | en |
| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-22T08:50:45Z | |
| dc.date.available | 2025-10-22T08:50:45Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Костенко А. В., Романюк О. Н. Ринок продажу комп`ютерних ігор в Україні: аналітика, тренди, перспективи // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 244-245. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49852 | |
| dc.description.abstract | Україна за останні два десятиліття поступово перетворилася на один із важливих осередків
розробки комп‘ютерних ігор у Східній Європі. Український ринок та локальні розробники
демонструють високий рівень конкурентоспроможності. Особливістю українського геймдеву є
синергія високої технічної підготовки спеціалістів із творчим підходом і культурною
ідентичністю, що відображається у багатьох проєктах. Український ринок комп`ютерних ігор
зберігає тенденцію до значної стабільності та виняткової адаптивності, незважаючи на складні
економічні та геополітичні виклики останніх років. Спостерігається ріст локального геймдеву,
який продукує інноваційні та конкурентоспроможні продукти, завойовуючи як українського, так і
міжнародного гравця. Паралельно з цим, відзначається динамічне зростання попиту на
високопродуктивну ігрову техніку - від новітніх відеокарт і процесорів до спеціалізованих
геймерських периферійних пристроїв - а також на різноманітний ігровий контент, включаючи
преміум-ігри, підписки на сервіси та внутрішньоігрові покупки. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 244-245. | uk |
| dc.subject | ринок продажу | uk |
| dc.subject | комп`ютерні ігри в Україні | uk |
| dc.title | Ринок продажу комп`ютерних ігор в Україні: аналітика, тренди, перспективи | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 159.923.2:004.8:794 | |