dc.contributor.author | Зубенко, О. В. | uk, ru |
dc.contributor.author | Медведєва, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Медведева, С. А. | ru |
dc.contributor.author | Zubenko, O. V. | en |
dc.contributor.author | Medvedieva, S. O. | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-24T12:54:57Z | |
dc.date.available | 2016-01-24T12:54:57Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Зубенко О. В. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі [Текст] / О. В. Зубенко, С. О. Медведєва // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2008. – № 4(80). – С. 119–122. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4988 | |
dc.description.abstract | Розглянуто низку інтерактивних технологій навчання та доведено, що їхнє використання не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, допомагає формувати міжпредметні зв’язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології та підвищує мотивацію студентів до вивчення іноземної мови. | uk |
dc.description.abstract | Рассмотрено ряд интерактивных обучающих технологий и доказано, что их использование не только формирует и развивает поисково-исследовательские, коммуникативные, информационные компетенции, но и формирует креативность, стимулирует интеллектуальную активность, помогает формировать межпредметные связи, учит использовать информационно-телекоммуникационные технологии и улучшает мотивацию студентов к обучению иностранного языка. | ru |
dc.description.abstract | A number of interactive learning techniques have been studied and it has been proved that they not only form and develop research, communicative and informative competences but also develop creativity, stimulate intellectual activity, help form intersubject communications, teach to use informational telecommunication techniques and enhance students’ motivation related to a foreign language study. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | інтерактивна педагогіка | uk |
dc.subject | професійна комунікативна компетенція | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | співробітництво | uk |
dc.subject | продуктивне спілкування | uk |
dc.subject | ігрові прийоми | uk |
dc.subject | проблемні ситуації | uk |
dc.subject | метод проектів | uk |
dc.subject | метод «мереживна пилка» | uk |
dc.subject | комунікативні вміння | uk |
dc.subject | интерактивные технологии | ru |
dc.subject | интерактивное обучение | ru |
dc.subject | интерактивная педагогика | ru |
dc.subject | профессиональная коммуникативная компетенция | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | сотрудничество | ru |
dc.subject | продуктивное общение | ru |
dc.subject | проблемные ситуации | ru |
dc.subject | метод «ажурная пила» | ru |
dc.subject | коммуникативные умения | ru |
dc.subject | interactive techniques | en |
dc.subject | interactive teaching | en |
dc.subject | interactive pedagogics | en |
dc.subject | professional communicative competence | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | cooperation | en |
dc.subject | productive communication | en |
dc.subject | role playing methods | en |
dc.subject | problematic situations | en |
dc.subject | project method | en |
dc.subject | jigsaw method | en |
dc.subject | communicative skills | en |
dc.title | Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі | uk |
dc.title.alternative | Интерактивные технологии обучения при изучении иностранных языков в техническом вузе | ru |
dc.title.alternative | The Usage of Interactive Teaching Technologies while Studying English at Technical Universities | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |