Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖиле, Л. І.uk
dc.date.accessioned2016-01-27T16:35:09Z
dc.date.available2016-01-27T16:35:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЖиле Л. І. Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів [Текст] / Л. І. Жиле // Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – Вип. 44. - С. 150–154.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6874
dc.description.abstractПрактичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів. Метою даного дослідження є аналіз практичних аспектів формування інформаційної компетентності вчителів іноземної мови з використанням інтерактивних технологій. У статті доведено, що актуальними наразі є пошуки таких інтерактивних стратегій навчання, які пов’язані з використанням інформаційних і комунікаційних технологій в процесі спілкування учнів з вчителем та між собою. У цілому процес формування професійної компетентності вчителів іноземної мови повинен охоплювати методичну, змістову, процесуальну та особистісну складові навчально-виховного процесу навчального закладу.uk
dc.description.abstractPractical aspects of formation of professional competence of teachers-philologists. The aim of this study is to analyze the practical aspects of the formation of information competence of foreign language teachers using interactive technologies. It is proved in the paper that the search of such interactive teaching strategies, which involve the use of information and communication technologies in the process of communication with the teacher and students is very actual. In general, the process of formation of professional competence of foreign language teachers should comprise methodological, contentive, procedural and personal components of the educational process of school. Practice shows that students in the learning process which used interactive technologies, achieved significantly better results during an oral interview and performance of tasks in a foreign language. It should also be noted that the use of interactive technologies has a positive effect on the dynamics of employment, promotes cooperation between both pupils and teachers, and between students in the classroom to create an atmosphere of creativity and competition.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологіяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectтехнології інтерактивного навчанняuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleПрактичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію