Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДембіцька, С. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-28T11:11:14Z
dc.date.available2016-01-28T11:11:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationДембіцька С. В. Реалізація принципу фахової спрямованості під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації [Текст] / С. В. Дембіцька // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету. Серія "Педагогічна: Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання". – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2009. – Вип. 15. – С. 22–24.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6909
dc.description.abstractВ статті розглянуто можливість реалізації профільної компоненти під час вивчення курсу фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації економічного профілю. Наведено завдання вивчення курсу фізики в профільному закладі та можливі шляхи його реалізаціїuk
dc.description.abstractThe possibility of realization of profile components while learning physics in colleges are considered in the article. Different variants of integration physical and professions knowledge and their using are presented.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічнаuk
dc.subjectпрофільне навчанняuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.titleРеалізація принципу фахової спрямованості під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитаціїuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc373.5.016


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію