• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Дослідження характеристик мультирежимного клапана розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин

Автор
Козлов, Л. Г.
Петров, О. В.
Гайдамак, О. Л.
Козлов, Л. Г.
Петров, А. В.
Гайдамак, О. Л.
Kozlov, L. G.
Petrov, O. V.
Haidamak, O. L.
Дата
2007
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Анотації
Розроблено нову схему мультирежимного клапана запобіжно-переливної секції розподільника для гідроприводів мобільних робочих машин. Створена нелінійну математичну модель гідроприводу і визначено вплив конструктивних параметрів мультирежимного клапана. Виявлено значення параметрів мультирежимного клапана, які в гідроприводі підвищують значення гідравлічного ККД і забезпечують мінімізацію величин похибки стабілізації, часу регулювання і величини перерегулювання.
 
Разработана новая схема мультирежимного клапана предохранительно-переливной секции распределителя для гидроприводов мобильных рабочих машин. Создана нелинейная математическая модель гидропривода и определено влияние конструктивных параметров мультирежимного клапана. Выявлены значения параметров мультирежимного клапана, которые в гидроприводе повышают значения гидравлического КПД и обеспечивают минимизацию величин погрешности стабилизации, времени регулирования и величины перерегулирования.
 
A new multi-regulation valve of the pressure relief section of the directional control valve for the hydraulic drive of mobile working machines has been developed. A non-linear mathematical model of the hydraulic drive has been created and it was determined the influence of the design parameters of the multi-regulation valve. Some values of the multi-regulation valve parameters have been found which provides increasing of the coefficient of efficiency and minimal values of stabilization error, regulation time and overshooting.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7261
Відкрити
Стаття (1.076Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ