Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorНесен, В. В.ru
dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.contributor.authorNesen, V. V.en
dc.contributor.authorRatushnyak, O. G.en
dc.date.accessioned2016-02-04T15:21:10Z
dc.date.available2016-02-04T15:21:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationНесен Л. М. Ринкове позиціонування як фактор прискорення дифузії інформації про інновації [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен, О. Г. Ратушняк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. - № 633. – С. 491-500.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7498
dc.description.abstractПроаналізовано особливості впливу ринкового позиціонування на параметри дифузії інформації про інновацію. Запропоновано метод визначення еколого-економічної доцільності теплоізоляційних матеріалів як базового показника для вироблення релевантної стратегії ринкового позиціонування на основі співвідношення «інтегральна конкурентоспроможність–ціна». Цей показник визначається за допомогою апарата нечітких множин. Обґрунтовано можливість здійснення за вказаним співвідношенням подвійного позиціонування, направленого на спеціалістів – лідерів в каналах особистої комунікації, і на кінцевих споживачів – забудовників.uk
dc.description.abstractПроанализированы особенности влияния рыночного позиционирования на параметры диффузии информации об инновациях. Предложен метод определения эколого-экономической целесообразности теплоизоляционных материалов в качестве базового показателя для выработки верной стратегии рыночного позиционирования на основе соотношения «интегральная конкурентоспособность–цена». Этот показатель определяется с помощью аппарата нечетких множеств. Обоснована возможность осуществления по указанному соотношению двойного позиционирования, направленного на специалистов – лидеров в каналах личной коммуникации, и на конечных потребителей – застройщиков.ru
dc.description.abstractThe features of the market positioning influence on the parameters of diffusion of information about innovations have been analyzed. The method of determination of ecologically-economic expedience of heat-insulation materials has been offered as a main index for the making of the relevant market positioning strategy on the basis of the “integral competitiveness/price” correlation. The given index is determined by the system of unclear sets. The possibility of the double positioning realization based on the indicated correlations has been substantiated, directed to the experts – leaders in the channels of personal communications, and to the end-users – developers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний університет “Львівська політехніка”uk
dc.subjectринкове позиціонуванняuk
dc.subjectдифузія інноваційuk
dc.subjectеколого-економічна доцільністьuk
dc.subjectапарат нечітких множинuk
dc.subjectтеплоізоляційні матеріалиuk
dc.subjectрыночное позиционированиеru
dc.subjectдиффузия инновацийru
dc.subjectэколого-экономическая целесообразностьru
dc.subjectаппарат нечёткой логикиru
dc.subjectтеплоизоляционные материалыru
dc.subjectmarket positioningen
dc.subjectdiffusion of innovationsen
dc.subjectecological-economic viabilityen
dc.subjectthe fuzzy setsen
dc.subjectinsulation materialsen
dc.titleРинкове позиціонування як фактор прискорення дифузії інформації про інноваціїuk
dc.title.alternativeРыночное позиционирование как фактор ускорения диффузии информации об инновацияхru
dc.title.alternativeMarket positioning as a factor in accelerating diffusion of information about innovationsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.341.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію