Формування лояльності споживачів, як одного з основних чинників функціонування аптечної установи
Автор
Рибачук, Н. В.
Журко, Т. О.
Rybachuk, N. V.
Zhurko, T. O.
Дата
2014Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [360]
- Наукові роботи каф. ФІМ [365]
Анотації
У статті досліджується, фактори, що впливають на рівень лояльності споживачів до компанії та її товарів. Розглянуті основні складові, що впливають на формування лояльності споживачів. Визначені основні типи лояльності та основні категорії покупців. Розглянуті основні програми лояльності, що застосовуються в аптечних установах, проаналізовані їх позитивні та негативні сторони. Наведені основні методи оцінки рівня лояльності споживачів. In the article there have been investigated which factors influence the loyalty level of customers to the company and its goods. There have been studied the main factors which influence the formation of customers loyalty. There have been determined the main types of loyalty and main categories of buyers. There have been observed the main programs of loyalty that are used in the pharmacy institutions and its negative and positive aspects have been analyzed. There have been shown the main methods of evaluation of the loyalty level of customers.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7856