Методологічні аспекти створення комплексу дистанційного навчання студентів-заочників та перепідготовки фахівців
Автор
Коц, І. В.
Риндюк, В. І.
Коц, И. В.
Риндюк, В. И.
Kots, I. V.
Rynduk, V. I.
Дата
2001Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІСБ [555]
Анотації
Авторами розроблені методичні і практичні рекомендації щодо навчання студентів-заочників і підвищення кваліфікації фахівців на робочих місцях з використанням сучасних інформаційних технологій і глобальних мереж на прикладі реалізації системи "Дистанційне навчання фахівців в галузі теплоенергетики, тепло- та газопостачання”, що забезпечать належний рівень навчання при ефективному використанні ресурсів обчислювальної техніки та сучасних систем телекомунікації.
В основу створення цієї системи покладена умова, що переважка більшість слухачів вже має або в перспективі буде забезпечена комп'ютерами та інтернетним зв'язком, наявність яких надає можливість постійно співпрацювати із фахівцями, знайомитися з новітніми технологіями, підвищувати свій рівень знань та кваліфікацію в даній галузі.
Завдяки даній інформаційній системі студентам та фахівцям надаватиметься структурована інформація у вигляді текстових чи інтерактивних навчальних курсів з окремих дисциплін а також інформаційні матеріали з новітніх технічних досягнень та різноманітна довідкова інформація. Причому ці дані студенти чи фахівці можуть отримувати незалежно від місцезнаходження їх місця роботи відносно робочих місць викладачів-консультантів. Будова розроблюваної системи передбачає постійну технічну дистанційну підтримку комп'ютеризованих робочих місць, де працюють студенти та фахівці. Будь-які особливості комп'ютерної техніки, що пов'язані із рівнем їх потужності, не впливають на змістовність процесу дистанційного навчання, хоч звичайно впливають на процес взаємодії людини і комп'ютера. Авторами розроблена структурна схема можливої реалізації схеми системи дистанційного навчання. При цьому зменшуються тимчасові трудові і фінансові витрати на її впровадження, зменшується тривалість пошуку необхідної інформації студентами-заочниками чи фахівцями.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8039