Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоц, І. В.uk
dc.contributor.authorРиндюк, В. І.uk
dc.contributor.authorКоц, И. В.ru
dc.contributor.authorРиндюк, В. И.ru
dc.contributor.authorKots, I. V.en
dc.contributor.authorRynduk, V. I.en
dc.date.accessioned2016-02-12T22:44:53Z
dc.date.available2016-02-12T22:44:53Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationКоц І. В. Методологічні аспекти створення комплексу дистанційного навчання студентів-заочників та перепідготовки фахівців [Текст] / І. В. Коц, В. І. Риндюк // Проблеми підручника для вишої школи : збірник матеріалів науково-методичної конференції, м. Вінниця, 29-30 травня 2001 р. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001.- Т. 1. - С. 52-54.uk
dc.identifier.isbn966-641-029-Х
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8039
dc.description.abstractАвторами розроблені методичні і практичні рекомендації щодо навчання студентів-заочників і підвищення кваліфікації фахівців на робочих місцях з використанням сучасних інформаційних технологій і глобальних мереж на прикладі реалізації системи "Дистанційне навчання фахівців в галузі теплоенергетики, тепло- та газопостачання”, що забезпечать належний рівень навчання при ефективному використанні ресурсів обчислювальної техніки та сучасних систем телекомунікації. В основу створення цієї системи покладена умова, що переважка більшість слухачів вже має або в перспективі буде забезпечена комп'ютерами та інтернетним зв'язком, наявність яких надає можливість постійно співпрацювати із фахівцями, знайомитися з новітніми технологіями, підвищувати свій рівень знань та кваліфікацію в даній галузі. Завдяки даній інформаційній системі студентам та фахівцям надаватиметься структурована інформація у вигляді текстових чи інтерактивних навчальних курсів з окремих дисциплін а також інформаційні матеріали з новітніх технічних досягнень та різноманітна довідкова інформація. Причому ці дані студенти чи фахівці можуть отримувати незалежно від місцезнаходження їх місця роботи відносно робочих місць викладачів-консультантів. Будова розроблюваної системи передбачає постійну технічну дистанційну підтримку комп'ютеризованих робочих місць, де працюють студенти та фахівці. Будь-які особливості комп'ютерної техніки, що пов'язані із рівнем їх потужності, не впливають на змістовність процесу дистанційного навчання, хоч звичайно впливають на процес взаємодії людини і комп'ютера. Авторами розроблена структурна схема можливої реалізації схеми системи дистанційного навчання. При цьому зменшуються тимчасові трудові і фінансові витрати на її впровадження, зменшується тривалість пошуку необхідної інформації студентами-заочниками чи фахівцями.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний технічний університетuk
dc.subjectстуденти-заочникиuk
dc.subjectпідвищення кваліфікації фахівцівuk
dc.subjectсучасні інформаційні технології і глобальні мережіuk
dc.subjectвикористання ресурсів обчислювальної технікиuk
dc.subjectсучасні системи телекомунікаціїuk
dc.subjectбазовий комплекс системи дистанційного навчанняuk
dc.titleМетодологічні аспекти створення комплексу дистанційного навчання студентів-заочників та перепідготовки фахівцівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.6(05) . 69.378(063


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію