dc.contributor.author | Коц, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Риндюк, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Коц, И. В. | ru |
dc.contributor.author | Риндюк, В. И. | ru |
dc.contributor.author | Kots, I. V. | en |
dc.contributor.author | Rynduk, V. I. | en |
dc.date.accessioned | 2016-02-12T22:44:53Z | |
dc.date.available | 2016-02-12T22:44:53Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.citation | Коц І. В. Методологічні аспекти створення комплексу дистанційного навчання студентів-заочників та перепідготовки фахівців [Текст] / І. В. Коц, В. І. Риндюк // Проблеми підручника для вишої школи : збірник матеріалів науково-методичної конференції, м. Вінниця, 29-30 травня 2001 р. - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2001.- Т. 1. - С. 52-54. | uk |
dc.identifier.isbn | 966-641-029-Х | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8039 | |
dc.description.abstract | Авторами розроблені методичні і практичні рекомендації щодо навчання студентів-заочників і підвищення кваліфікації фахівців на робочих місцях з використанням сучасних інформаційних технологій і глобальних мереж на прикладі реалізації системи "Дистанційне навчання фахівців в галузі теплоенергетики, тепло- та газопостачання”, що забезпечать належний рівень навчання при ефективному використанні ресурсів обчислювальної техніки та сучасних систем телекомунікації.
В основу створення цієї системи покладена умова, що переважка більшість слухачів вже має або в перспективі буде забезпечена комп'ютерами та інтернетним зв'язком, наявність яких надає можливість постійно співпрацювати із фахівцями, знайомитися з новітніми технологіями, підвищувати свій рівень знань та кваліфікацію в даній галузі.
Завдяки даній інформаційній системі студентам та фахівцям надаватиметься структурована інформація у вигляді текстових чи інтерактивних навчальних курсів з окремих дисциплін а також інформаційні матеріали з новітніх технічних досягнень та різноманітна довідкова інформація. Причому ці дані студенти чи фахівці можуть отримувати незалежно від місцезнаходження їх місця роботи відносно робочих місць викладачів-консультантів. Будова розроблюваної системи передбачає постійну технічну дистанційну підтримку комп'ютеризованих робочих місць, де працюють студенти та фахівці. Будь-які особливості комп'ютерної техніки, що пов'язані із рівнем їх потужності, не впливають на змістовність процесу дистанційного навчання, хоч звичайно впливають на процес взаємодії людини і комп'ютера. Авторами розроблена структурна схема можливої реалізації схеми системи дистанційного навчання. При цьому зменшуються тимчасові трудові і фінансові витрати на її впровадження, зменшується тривалість пошуку необхідної інформації студентами-заочниками чи фахівцями. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний технічний університет | uk |
dc.subject | студенти-заочники | uk |
dc.subject | підвищення кваліфікації фахівців | uk |
dc.subject | сучасні інформаційні технології і глобальні мережі | uk |
dc.subject | використання ресурсів обчислювальної техніки | uk |
dc.subject | сучасні системи телекомунікації | uk |
dc.subject | базовий комплекс системи дистанційного навчання | uk |
dc.title | Методологічні аспекти створення комплексу дистанційного навчання студентів-заочників та перепідготовки фахівців | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371.6(05) . 69.378(063 | |