Теоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу»
Author
Філатова, Л. С.
Новохацька, Л. В.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
В статті розглянуто основні підходи до визначення понят-
тя «концепції маркетингу». Виділено та досліджено роль п’яти
класичних концепцій маркетингу, та акцентовано на важливій
ролі сучасних концепцій, які враховують не лише збутову, ви-
робничу діяльність і т. д., але й соціо-еколого-економічних фак-
тори. Тому набуває актуальності визначення тенденцій розви-
тку сучасних концепцій маркетингу та їх місце в господарській
діяльності підприємства. В статье рассмотрены основные подходы к определению
понятия «концепции маркетинга». Выделена и исследована
роль пяти классических концепций маркетинга, сделан акцент
на важную роль современных концепций, которые учитывают
не только сбытовую, производственную деятельность и т. д., но
и социо-эколого-экономических факторы. Поэтому становится
актуальным определение тенденций развития современных
концепций маркетинга и их место в хозяйственной деятель-
ности предприятия. The present paper considers main approaches to the
determination of “marketing concept” notion. There had been
distinguished and investigated the role of five classical marketing
conceptions, and important role of modern conceptions that
included not only sale, production activities etc., but socio-ecoeconomic
factors is emphasized. Consequently, determination of
tendencies of modern marketing conceptions development and
their place in economic enterprise activity obtains importance.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8268