Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorНовохацька, Л. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-15T21:38:53Z
dc.date.available2016-02-15T21:38:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationТеоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу» [Електронний ресурс] / Л. С. Філатова, Л. В. Новохацька // Глобальні та національні проблеми економіки. - 2015. - Вип. 4. - C. 502 - 505. – Режим доступу до журн. : http://www.global-national.in.ua/archive/4-2015/106.pdf.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8268
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні підходи до визначення понят- тя «концепції маркетингу». Виділено та досліджено роль п’яти класичних концепцій маркетингу, та акцентовано на важливій ролі сучасних концепцій, які враховують не лише збутову, ви- робничу діяльність і т. д., але й соціо-еколого-економічних фак- тори. Тому набуває актуальності визначення тенденцій розви- тку сучасних концепцій маркетингу та їх місце в господарській діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные подходы к определению понятия «концепции маркетинга». Выделена и исследована роль пяти классических концепций маркетинга, сделан акцент на важную роль современных концепций, которые учитывают не только сбытовую, производственную деятельность и т. д., но и социо-эколого-экономических факторы. Поэтому становится актуальным определение тенденций развития современных концепций маркетинга и их место в хозяйственной деятель- ности предприятия.ru
dc.description.abstractThe present paper considers main approaches to the determination of “marketing concept” notion. There had been distinguished and investigated the role of five classical marketing conceptions, and important role of modern conceptions that included not only sale, production activities etc., but socio-ecoeconomic factors is emphasized. Consequently, determination of tendencies of modern marketing conceptions development and their place in economic enterprise activity obtains importance.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконцепції маркетингуuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk
dc.subjectпартизанський маркетингuk
dc.titleТеоретико-методологічний аналіз дефініції «концепції маркетингу»uk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological analysis of the definition “marketing concept”en
dc.typeArticle
dc.identifier.udc334.01


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію