Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах
Author
Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
Date
2010Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [358]
Abstract
Інноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій. Инновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций. Innovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295