Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorНесен, В. В.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.contributor.authorNesen, V. V.en
dc.date.accessioned2016-02-16T11:02:58Z
dc.date.available2016-02-16T11:02:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationНесен Л. М. Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – С. 325-326.uk
dc.identifier.isbn978-966-553-929-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295
dc.description.abstractІнноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій.uk
dc.description.abstractИнновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций.ru
dc.description.abstractInnovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectінформаційна взаємодіяuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectдифузія інноваційuk
dc.subjectБассова модельuk
dc.subjectинновационный процессru
dc.subjectинформационное взаимодействиеru
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectдиффузия инновацийru
dc.subjectмодель Бассаru
dc.subjectinnovation processen
dc.subjectinformation interactionen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectdiffusion of innovationsen
dc.subjectthe Bass modelen
dc.titleІнформаційна взаємодія в інноваційних процесахuk
dc.title.alternativeИнформационное взаимодействие в инновационных процессахru
dc.title.alternativeInformation interaction in the innovation processesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc330.341.1


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію