Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorМороз, О. В.ru
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorMoroz, O. V.en
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.date.accessioned2016-02-17T16:01:01Z
dc.date.available2016-02-17T16:01:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationМороз О. В. Методологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структури [Текст] / О. В. Мороз, Л. М. Несен // Тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 251-253.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8367
dc.description.abstractТип конкурентного ринку обумовлює методичні нюанси маркетингової дослідницької роботи та стратегічного менеджменту. Включення в процес управління маркетингом етапу дослідження типу конкуренції в галузі/на ринку сприятиме підвищенню якості зібраної інформації, ефективності управлінських бізнесових рішень, визначенню оптимальної стратегічної альтернативи та генеруванню досконаліших маркетингових ідей. В роботі наведені рекомендації щодо способу збору інформації в залежності від типу конкурентної структури.uk
dc.description.abstractТип конкурентного рынка обусловливает методические нюансы маркетинговой исследовательской работы и стратегического менеджмента. Включение в процесс управления маркетингом этапа исследования типа конкуренции в отрасли/на рынке будет способствовать повышению качества собранной информации, эффективности управленческих бизнес-решений, определению оптимальной стратегической альтернативы и генерированию более целесообразных маркетинговых идей. В работе приведены рекомендации относительно способа сбора информации в зависимости от типа конкурентной структуры.ru
dc.description.abstractType of competitive market makes the methodical the nuances of marketing research and strategic management. Inclusion in the process of marketing management research stage of the type competition in industry / on market will improve the quality of information, the efficiency of business management decisions, definition of optimal strategic alternative and generation of improved marketing ideas. In the work contains recommendations as to the manner of information collect depending on the type of the competitive structure.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk
dc.subjectконкурентна структура ринкуuk
dc.subjectпроцес управління маркетингомuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectконкурентная структура рынкаru
dc.subjectпроцесс управления маркетингомru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectбенчмаркингru
dc.subjectcompetitive structure of the marketen
dc.subjectprocess of marketing managementen
dc.subjectmarketing researchsen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.titleМетодологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структуриuk
dc.title.alternativeМетодологические аспекты обоснования процесса сбора маркетинговой информации в зависимости от типа конкурентной рыночной структурыru
dc.title.alternativeMethodological aspects rationale of collection process of marketing information according to the type of a competitive market structureen
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію