• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Причепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робіт

Автор
Муляр, Ю. І.
Глушич, В. О.
Муляр, Ю. И.
Глушич, В. Е.
Mulyar, Yu. I.
Glushich, V. O.
Дата
1999
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Анотації
Наведена оригінальна конструкція причепного вібраційного катка, навантаженням якого в процесі ущільнення матеріалу шляхового покриття керує гідропривод. Розроблена математична модель механічної частини без урахування гідроприводу; шляхом дослідження амплітудно-частотних характеристик для декількох варіантів значень конструктивних параметрів отримані резонансні частоти, на яких можлива робота пристрою. Це дало можливість попередньо визначити конструктивні параметри для проведення більш детальних досліджень пристрою та його приводу.
 
Приведена оригинальная конструкция прицепного вибрационного катка, нагружением которого в процессе уплотнения материала дорожного покрытия, управляет гидропривод. Разработана математическая модель механической части без учета гидропривода; путем исследования амплитудно-частотных характеристик для нескольких вариантов значений конструктивных параметров получены резонансные частоты, на которых возможна работа устройства. Это дало возможность предварительно назначить конструктивные параметры для проведения более детальных исследований устройства и его привода.
 
Trailed hydraulic roller of original design is presented. Its loading in the process of road covering compaction is controlled by hydraulic drive. Mathematical model for the mechanical unit has been developed in which hydraulic drive is not taken into account. By investigating amplitude-frequency characteristics for a few variants of design parameter values, resonance frequencies providing the possibility of unit operation have been obtained. This enables to assign design parameters for conducting a more detailed research of the unit and its drive.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8783
Відкрити
Стаття (978.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ