Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМуляр, Ю. І.uk
dc.contributor.authorГлушич, В. О.uk
dc.contributor.authorМуляр, Ю. И.ru
dc.contributor.authorГлушич, В. Е.ru
dc.contributor.authorMulyar, Yu. I.en
dc.contributor.authorGlushich, V. O.en
dc.date.accessioned2016-02-24T20:49:59Z
dc.date.available2016-02-24T20:49:59Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.citationМуляр Ю. І. Причепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робіт [Текст] / Ю. І. Муляр, В. О. Глушич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 1999. – № 6. – С. 66–69.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8783
dc.description.abstractНаведена оригінальна конструкція причепного вібраційного катка, навантаженням якого в процесі ущільнення матеріалу шляхового покриття керує гідропривод. Розроблена математична модель механічної частини без урахування гідроприводу; шляхом дослідження амплітудно-частотних характеристик для декількох варіантів значень конструктивних параметрів отримані резонансні частоти, на яких можлива робота пристрою. Це дало можливість попередньо визначити конструктивні параметри для проведення більш детальних досліджень пристрою та його приводу.uk
dc.description.abstractПриведена оригинальная конструкция прицепного вибрационного катка, нагружением которого в процессе уплотнения материала дорожного покрытия, управляет гидропривод. Разработана математическая модель механической части без учета гидропривода; путем исследования амплитудно-частотных характеристик для нескольких вариантов значений конструктивных параметров получены резонансные частоты, на которых возможна работа устройства. Это дало возможность предварительно назначить конструктивные параметры для проведения более детальных исследований устройства и его привода.ru
dc.description.abstractTrailed hydraulic roller of original design is presented. Its loading in the process of road covering compaction is controlled by hydraulic drive. Mathematical model for the mechanical unit has been developed in which hydraulic drive is not taken into account. By investigating amplitude-frequency characteristics for a few variants of design parameter values, resonance frequencies providing the possibility of unit operation have been obtained. This enables to assign design parameters for conducting a more detailed research of the unit and its drive.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний технічний університетuk
dc.titleПричепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робітuk
dc.title.alternativeПрицепной вибрационный каток с гидроприводом для дорожных работru
dc.title.alternativeTrailed vibration roller with hydraulic drive for road-buildingen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc625.08(03); 625.08(075.8)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію