Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗянько, В. В.uk
dc.contributor.authorЗянько, Віт. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-24T23:07:02Z
dc.date.available2016-02-24T23:07:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЗянько В. В. Механізм формування інноваційної стратегії підприємства / В. В. Зянько, В. В. Зянько // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону : наук. зб. / за ред. І. Г. Ткачук. – Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту ім. В. Стефаника, 2010.– Вип. 6, т. 1. – С. 24-30.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8806
dc.description.abstractOбґрунтовано необхідність і досліджено механізм розробки інноваційної стратегії підприємства, проаналізовано основні типи інноваційних стратегій та їх особливості, запропоновано заходи, які дозволяють підприємству реалізувати найефективнішу інноваційну стратегію ринкової поведінки.uk
dc.description.abstractNecessity is grounded and the mechanism of development of innovative strategy of the enterprise is investigated. The basic types of innovative strategy and their features were analyzed. Also there have been offered the measures which allow the enterprise to realize the most effective innovative strategy of market behaviour.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectінноваційне підприємництвоuk
dc.subjectinnovationen
dc.subjectinnovative activityen
dc.subjectinnovative businessen
dc.titleМеханізм формування інноваційної стратегії підприємстваuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc65.9(4УКР)29-5
dc.identifier.udc336.273.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію